2014. július 29., kedd

25. rész - Valld be

Kibummal nagyon jól elbeszélgettünk az este folyamán egy kocsmában, egy-egy sör társasága mellett. Igazándiból nem szoktam eljárni ilyen helyekre, csak nagyobb bulikon iszok, de ez most kifejezetten jólesett, és annyira belemerültünk a beszélgetésbe, hogy szinte nem is figyeltem az időt.
Kibum nagyon érdekes személyiség volt, de ennek ellenére jól fel tudtam oldódni mellette, és éreztem, hogy nem vagyok teher, ha sztorizok. Mindig figyelt és reflektált arra amit mondtam, valamit rettentő jó humora volt, amitől könnyesre nevettem magamat. Alapvetően úgy éreztem, egy jó barátra tettem szert a személyében – azonban féltem, hogy ezt ő másként látja. Bár nem kifejezetten vettem rajta észre közeledési jeleket, lehet hogy ez csak azért volt, mert ő nem tudta rólam hogy meleg vagyok, legalábbis nem volt benne biztos. Igyekeztem is a megfelelő távolságot tartani, nehogy azt higgye, tényleg van esélye. Nekem annyi is elég volt, hogyha Kai ebből kiszűr esetleg valamit, és imádkoztam, hogy ne legyen szükség arra, hogy Kibumot… becsapjam.
Mivel nem is ettem semmi vacsorát, ezért még az az egy korsó sör is megártott nekem, és kicsit sikerült becsiccsentenem tőle. Egész későn értem vissza a koliba, már tizenegy is elmúlott, mikor benyitottam a szobánk ajtaján. Kai már alvásra készen olvasott a kislámpájánál az ágyban fekve.
- Szervusz Kai, megjöttem! – integettem neki vigyorogva.
- Szia… meglepődtem hogy nem voltál itt, mikor megjöttem. Hogyhogy hétköznap ilyen későn értél vissza?
- Hát, tudod – huppantam le az ágyamra vele szemben – Kibummal voltunk sörözni. Az a csávó nagyon jó fej! – mondtam neki lelkesen.
Kai arca közönyös maradt.
- Aha… hát én nem nagyon ismerem őt.
- De tudod ki az, nem? Hiszen egy csoportba táncolsz vele!
- Tudom ki az – mondta, és visszanézett a könyvébe, jelezve, hogy – gondolom – rövidre zárta a témát.
Én még egy percig tüzetesen bámultam Kai arcát, vizsgálva, hogy felfedezek-e rajta bármi jelet, ami azt tükrözi hogy nem tetszik neki, hogy Kibummal barátkozom. Bár nem tűnt kifejezetten mérgesnek, az tisztán látszott, hogy nem mosolyodik el egy percre sem, és egyáltalán nincs feldobva.
Oké. Hát, első adag megvolt – gondoltam magamban. Nagyon aggódtam, mi lesz ennek a vége, de így becsiccsentve nem tehernek, hanem inkább izgalmasnak tűnt a dolog. Miért nem tudok így gondolkozni józanon is… sok stressztől megóvnám magam.
Másnap már az ebédnél összefutottam Kibummal, és mosolyogva üdvözöltük egymást. A többiek, akik mellettem álltak a tálcájukkal, kicsit érdekes fejet vágtak, de most nem igazán érdekelt – kivéve persze Kait. Az ő szeme is ránk tapadt, de csak némi felülvizsgálódást tudtam felfedezni íriszeiben, semmi mást.
Kibum elkezdett nekem mesélni valamit, amiről tegnap este volt szó, és egy-két percig még álltunk a tálcával a kezünkben az ebédlő közepén. A többiek már leültek, és oda-odapillantottak felém, hogy mit csinálok.
- Gyere ülj inkább mellém, ne állva beszélgessünk, mert így a kajánk sose fog elfogyni – biccentett Kibum az egyik asztal felé, hátrébb a mi szokásosunktól. Már el is indult arra, mikor még csak választ sem adtam neki. Szívesen odaültem volna mellé, de egy pillanatra bevillantak a többiek, akik valószínű meg fognak lepődni rajta, hogy most nem oda ülök. Azonban Kaira pillantva rájöttem, hogy ez egy kitűnő alkalom arra, hogy kapjon egy újabb féltékennyé-tevési-adagot, így elindultam a tejföl szőke hajú egyén felé, és leültem hozzá.
~~~
Sehun egyik szemöldökét felvonva nézett afelé az asztal felé, amelyhez Luhan az imént ült le a szőke fiúval, akivel őt még eddig sosem látták. A többiek is ugyanígy tettek; a máskor ilyenkor már a négy fiataltól hangos, zsibongó asztalra most néma csend ült, melyet Sehun tört meg elsőnek.
- Ez... FURCSA. Nem? – nézett sokat mondóan a vele szemben ülő szobatársára, aki már tudta miről van szó, de hogy ez ne legyen feltűnő, az ő szeme is Kibumékra tapadt.
- Hát… én nem tudom – vont vállat Chen, és belekezdett az ebédbe. Sehun nem hagyta annyiban a dolgot, hisz ő már tudta Luhan beállítottságát, és azt is, hogy erről már Chennek is tudomása van. Ezért finoman bokán rúgta az előtte ülőt, aki meglepetten nézett Sehun szemébe, ő pedig egy pillanat erejéig kimeresztette azokat, majd egy aprót biccentett Luhanék felé.
- Mit csinál Luhan azzal a… - az elkövetkezendő szó előtt zavarában Sehun még nyelt egyet, majd folytatta – meleg csávóval? Eddig sosem láttam beszélni vele, most így hirtelen haverkodni kezdtek? – vágott egyre rémültebb kifejezést Sehun.
- Jaj máár, te – lökte vállon a szobatársát Chen – hát nem mindegy? A táncórákon ismerte meg. Luhannak is joga van a barátkozáshoz, nem muszáj folyton velünk lógnia… nem, Kai? – fordult a mellette lévőhöz Chen, aki szemeit még mindig a távolban nevetgélő párra tapasztotta.
- Hm? – kapta tekintetét az imént kérdezőre egy másodperc késéssel, akinek a szája szélén aprócska mosoly jelent meg.
- Semmi, csak már ne bámuljuk úgy szegényeket, a végén még azt hiszik, rosszat gondolunk róluk – kuncogott Chen, és nekilátott a kajának, majd így tettek a többiek is.
~~~
- Ne már, nem tudok tőled enni! – kaptam a szám elé a kezem, mikor újra rám tört a nevetés evés közben Kibum szövegétől. Haláli volt a srác!
- Jó, akkor beszéljünk komoly dolgokról – dőlt hátra a székében a szőke a száját szalvétájával törölgetve, majd lenyelte az aktuális falatját. – Na és mi a helyzet Jonginnal? Sikerült végre elnyerned a kegyeit?
Az arcomra fagyott az iménti jókedvből visszamaradt mosolyom, és állkapcsom is leállt a rágásban. Lassan letettem a villámat a tányéromra, és éreztem, hogy lassan annyira elsápadok, hogy olyan színűvé válok, mint maga a tányér.
AZ EGÉSZ ISKOLA TUDJA MÁR? DE MÉGIS HONNAN???
- Mi van? – motyogtam.
- A pletykák gyorsan terjednek. – mosolyodott el Kibum, de nem úgy, mint aki erről bármi rosszat vagy jót gondol. Totál természetesen fogta fel az egészet – mintha ez olyan magától értetődő lett volna.
Nekem végem.
- Hát.. át… én…
- Nem tudom miért vagy oda Jonginért… nem azt mondom hogy nem néz ki jól, de rohadt nagyképű – húzta el a száját, és bevett egy újabb falatot.
Kai? Nagyképű?!
- Nem… nem az. – motyogtam közel a tányéromhoz, és gyorsan enni kezdtem az ételemet, hogy minél előbb befejezzem.
Istenem, miért van elcseszve minden? Most mit csináljak?
- Amúgy, bár mindenki tudja, de én is meleg vagyok, csak hogy ne élj kétségekben. De ne félj, nem fogok rád indulni. Cuki vagy, meg minden, de nem az én esetem. Ehelyett viszont jó fej vagy – mutatott felém a villájával – úgyhogy megtartalak barátnak. – mosolyodott el.
Annyira közvetlen volt, annyira barátságos, hogy egyszerűen… már nem tudtam zavarban érezni magam előtte. Annyira természetes volt számára ez az egész, hogy már nekem sem tűnt furcsának… (csak az foglalkoztatott, honnan tudta meg). Így lassan kifújtam feszült levegőt a tüdőmből, és én is elmosolyodtam, majd aprókat bólogattam felé.
- Amúgy – hajolt közelebb – de komolyan. Mi a szitu? Van egyáltalán esélyed? Bár én kicsit sejtettem róla hogy van benne melegség, de nem voltam benne biztos.
Nem mondhatom el neki az igazat.
- Nem tudom… - néztem egy pillanatra Kaira, majd vissza Kibumra, a hangerőmet kicsit lejjebb véve. - de pont ezt szeretném megtudni. Hogy egyáltalán érdeklem-e. Hiába vagyunk szobatársak, egyszerűen nem tudtam még leszűrni róla, hogy akarna-e egyáltalán bármit is tőlem. Ez egy… elég hosszú történet.
- Háát, ha gondolod, én segíthetek – vigyorodott el. Milyen furcsa, hogy Chennel nem beszéltek össze, mégis valahogy ugyanazt a dolgot hozták fel. – Csak azzal lehet, hogy mások is gyanakodni fognak, és nem csak rád, hanem Ránk. Ha vállalod a kockázatot, nos… egészen biztosan meg fogod tudni róla, hogy akar-e tőled valamit, mert aki erre nem lesz féltékeny, azt bizony te nem érdekled.
- Mi? Mit akarsz csinálni? – ijedtem meg egy pillanatra.
- Akarod megtudni hogy szeret-e, vagy sem? – nézett a szemembe határozottan. Megint kezdett előjönni „kompromisszumot nem tűrő” Kibum.
- Akarom.
- Akkor bízz bennem.
Bólintottam egyet, majd megettem ebédem utolsó falatját. Aggódni kezdtem… mert fogalmam sem volt, hogy mire készül Kibum, és annyira még nem ismertem, hogy kitaláljam. Abban biztos voltam, hogy most már nincs visszaút. Bármi is legyen az, meg fog történni, és Kait provokálni fogja.

A következő órákon képtelen voltam figyelni, csak ez járt a fejemben, és mikor a táncfolyosó felé vettem az irányt, nagyon izgulni kezdtem. Az öltözőbe belépve Kibum szőke feje láttán görcsbe rándult a gyomrom, és minden lépését félve figyeltem. Ő már át volt öltözve, és csak a telefonját nyomkodta a padon ülve. Kai épp befejezte a cipője kötését, és bement az öltözőben lévő fürdőbe . Pár másodperccel később én is elkészültem a sajátommal, és mivel én is el szoktam menni az óra előtt a mellékhelységbe, szintén bementem. Ekkor Kai már bent lehetett valamelyik kabinban. Már én is épp kinyitottam volna az egyik ajtaját, mikor egy kar ragadta meg a csuklómat, és miután megfordultam, láttam, hogy Kibum az. Mutatóujját gyorsan a szája elé tette, majd a falhoz húzott.
- Nyugi! Ne lepődj meg. – tátogta felém, majd hátra nézett a kabinok felé.
- Mi? – kérdeztem összeráncolt szemöldökkel, mert nem értettem hogy mit mond, aztán hallottuk a vécé lehúzódását.
Minden gyorsan történt. A kabin ajtaja kinyitódott, Kibum pedig váratlanul… szájon csókolt.
Lesokkolva, szemeimet maximálisan kimeresztve nyomódtam a falnak, és a kezét mosó Kai felé sandítottam, miközben próbáltam nem sokkot kapni attól, hogy életem első csókját nem a szerelmemnek adtam, hanem egy két napja megismert, újdonsült haveromnak.
Ahogy láttam, Kai először nem vette észre a dolgot, majd a tükörbe nézve realizálta, mi is tárult a szeme elé. Láttam, hogy egy pillanatra lesokkolt, majd tekintetét azonnal elkapta, a csapot villám gyorsan elzárta, és kiviharzott.
Kibum eltávolodott tőlem, és a szemembe nézett.
- Na? Látta?
Én persze nem tudtam megszólalni, mert még mindig a csók pillanatában voltam lélekben.
Olyan furcsa… volt… olyan puha… és meleg. De… JÉZUSOM, hát MI EZ???
- Ih… igen? I.. igen… - motyogtam felé vérvörös arccal, és ajkaimat finoman összedörzsöltem.
- Akkor bevált a terv – tette elégedetten csípőre a kezét. – Bocs, jobban csókolok ennél, de ha nem haragszol most nem erre fektettem a hangsúlyt – nézett rám, de mikor észrevehette, hogy mennyire le vagyok sokkolva, és tűz piros a fejem, leejtette csípőjéről a kezeit, és sajnálkozó képet vágott.
- Aish, Babo, ugye nem ez volt az első?! – kérdezte félig suttogva, a vállamra téve kezét.
Én nem válaszoltam, csak eltakartam tenyeremmel az égő fejemet.

A táncpróbán is nehéz volt a koncentrációm emiatt az egész miatt, azonban annak örültem, hogy Kain kívül senki sem látott minket. Bár egy pillanat erejéig sem gondoltam, hogy Kibum ilyen radikális módon akarja Kait féltékennyé tenni, és féltem, hogy esetleg még rosszul is fog elsülni a dolog, de ami megtörtént, megtörtént.  Már így is tudja a fél iskola, hogy Kaiba zúgtam… innen nincs visszaút, csak lefelé.
A próba vége felé a rendező megkérte Kait, mint fő táncost, hogy nézze át három-négy emberenként a koreográfiát, és javítsa ki, ha valaki valamit nem jól csinál. A terem elejétől kezdve neki is állt, és lassan haladt felénk. Az elsőknek természetesen semmi problémája nem volt, de ahogy haladt egyre hátrébb, egyre több hiba bukkant fel. Én meg hiába néztem meg ötvenszer magam előtt az egész koreográfiát, egyszerűen nem tudtam koncentrálni. Kibum csókja járt a fejemben, és az, hogy hogy fog Kai viszonyulni hozzám, miután ezt látta?!
Mi jöttünk. Kai teljes mértékben szakértő szemmel pillantott ránk, egy pillanatig sem tűnt rajta fel bármi meglepettség – mintha ilyenkor egy táncoló masina módba kapcsolt volna. Csípőre tett kézzel várta, hogy elkezdjük.
 Én, Kibum, és még két srác táncolta velünk. Persze én jól elcsesztem a közepén, elfelejtettem mi jön, aztán rossz felé forogtam – az egyik lépésnél még a lábam is összegabalyodott. A gyomrom már fel-le liftezett az izgalomtól, és homlokomról peregtek az izzadtságcseppek, mikor végeztünk.
- Mindenki jó, kivéve Luhant. A közepén nem jó sorrendben csináltad, és az egyik lépést is rosszul tanultad meg. – nézett az én lábamra Kai. – Mindjárt megmutatom hogy van, csak előbb a többieket még megnézem. – mondta, majd továbbállt.
Kibum végül megmutatta a helyes lépéseket míg Kai ellenőrzött, és végre sikerült belevernem tisztán az agyamba. Pont mire ezzel elkészültünk, Kai vissza is tért közénk.
- Na, akkor megmutatom hogy van a középrész – állt mellém Kai.
- Már nem szükséges, én megmutattam neki – állt oda Kibum Kai mellé csípőre tett kézzel. Szobatársam megfordult, és kissé felszegte a fejét.
- Ennyire jól tudod? – tette karba a kezeit.
- Miért volt valami probléma vele? – mosolyodott el Kibum, persze gúnyosan.
- Ha gondolod, megmutathatod egyedül is, ha ennyire megy. – állt hátrébb Kai, és maga elé mutatott. – Tessék.
- Ezer örömmel. – mondta Kibum lassan, majd a neki adott hely közepére állt. A zene körbe ment, így csak be kellett csatlakoznia. Tökéletesen eltáncolta, mint mindig, és Kai tekintetében a teljes mértékű felmérés tükröződött.
Miután véget ért, Kai pár másodpercig csak nézett Kibumra összeszűkült szemekkel.
- A második forgásnál a lábad jobban ki kellett volna fordítani. – vetette oda neki egy szúrós pillantás kíséretében, majd elment a terem elejébe.
Ez most azért volt… azért?
*
Este a koleszban még gyakoroltam a táncot a szobánkban, mert nem szerettem volna beégni holnap is. Kezdtem azt érezni, hogy én vagyok a legbénább, és ezt mindenképp el akartam kerülni.
Kai a szokásos időpontban érkezett meg, én pedig ekkor még javában gyakoroltam a lépéseket. Bár zeném nem volt hozzá, folyton számolgattam halkan.
- Szia Kai – mosolyodtam el, és mikor megláttam őt, azonnal eszembe jutott, hogy mit is látott ma.
- Szia – morogta oda, majd beindult a szobába, a tekintetem pedig követte mozgását.
A gyomrom liftezni kezdett, tudtam, hogy most fog kiderülni minden. Ha teljesen normális és barátságos lesz velem, akkor vége. Egész biztos, hogy nem fog engem viszont szeretni.
Kérlek Istenem…
- Mi a helyzet?
- Nem sok. – huppant le az ágyra, és a tabletjét vette a kezébe.
Sóhajtottam egyet, és ismét táncolni kezdtem a koreográfiát, miközben azon gondolkoztam, hogy vegyem rá arra,hogy kifejezze a csókkal kapcsolatos véleményét. Mégsem kérdezhettem meg tőle, hogy „Hé, amúgy mit szólsz, hogy a vécében csókolóztunk Kibummal?”.
Az egyik lépésben nem voltam biztos.
- Hé, Kai… itt milyen lépés jön? Ugye ez? – mutattam neki, majd ránéztem.
Kai tablet által világított arcára hirtelen egy széles, általam még sosem látott, határozottan nem őszinte, de legalább gúnyos mosoly jelent meg.
- Miért nem kérdezed meg az új profi haverodat, Kibumot? – A gúny immár hangsúlyából is sütött, majd ezután a mondat után felnézett rám a tabletjéből. Gyönyörű, fekete szeme most olyan jeges, szúrós tekintetet rejtett maga mögött, hogy egy pillanatra tényleg lefagytam. - Úgyis olyan extrán jóban lettetek. Vagy talán túl jóban - mondata után ismét visszakapta a tekintetét a tabletjére, és erősen böködni kezdte.
…Féltékeny?         
Ugye… ugye hogy az? Ez… nem lehet véletlen.
Alig tudtam visszatartani a vigyoromat, ami bennem fickándozott.
- Mi? Ezt meg… hogy érted? – próbáltam értetlenül pislogni rá.
- Ne játszd már a hülyét, ha már a vécében, nyilvánosan smároltok, elég nyilvánvaló hogy mindenki látja… úgy is olyan okos volt a próbán, ne tőlem kérdezgess, hanem tőle. – ismét böködte a tabletjét, és határozottan láttam rajta, hogy frusztrált, és ideges. Még sohasem láttam ilyennek… és bár ezek mint negatív érzelmek, most mérhetetlen örömmel töltött el, hogy megjelentek.
Féltékeny. Féltékeny!             
Elfordultam a fal felé, és ajkamba harapva kiengedtem diadalittas vigyoromat. Testemben szétáradt a hirtelen feltörő endorfin, és rettenetesen feldobódtam. Hirtelen határozottnak, és erősnek éreztem magam, és vigyoromat puszta mosollyá visszatuszkolva újra Kai felé fordultam, felszegett fejjel.
- Féltékeny vagy?
Kai felkapta mondatomra a fejét, és meglepetten nézett rám.
- Mi?
- Azt kérdeztem, hogy féltékeny vagy-e Kibumra – lépdeltem közelebb hozzá. Olyan bátornak éreztem magam, mint talán eddig még soha. Mintha azt éreztem volna, hogy végre, végre én vagyok az erősebb fél… aki zavarba hozhatja a másikat. Igen… határozottan zavarban volt, mert az arca pirosas formát kezdett felölteni.
- Mi? Féltékeny? Dehogy is! – nézett ide-oda, csak a szemembe nem, majd zavarában nagyot nyelt.
- Valld be! – mondtam neki immár teljes szélességű vigyorral a képemen. Minden egyes másodperccel egyre inkább bebizonyosodott, hogy igazam van, és én ezt rettenetesen élveztem.
- Te megőrültél!
- Valld be! – böködtem immár a vállát, miután lehuppantam mellé az ágyra. Kicsit vissza is hőkölt, és szinte láttam a szemében, hogy megijedt.
- Hagyjál! – mászott kicsit hátrébb az ágyon, én pedig utána.
- Valld be!
- Nem!
- De igen! Valld be!
Kai már szinte hátra feküdt az ágyon, én pedig egyre közelebb és közelebb hajoltam hozzá. Még én sem hittem el, hogy hogy vagyok erre képes, de valami mégis rávett, hogy ezt tegyem. Mintha részeg lettem volna… csak józanul.
- Valld be. – suttogtam immár az arcához egészen közel. Kai mellkasa amelyen támaszkodtam, egyre szaporábban emelkedett fel-le, szemei csillogtak, és tekintete rémült volt. Azonban tudtam, hogy ez a rémület magában rejti azt a hatalmas jégpáncéllal védett vágyat, amelytől engem már szinte csak egy milliméter választott el.
Az én szívem is hatalmasakat dobbant, de engem nem zavart. Elvesztem a pillanat varázsában, tekintete és közelsége tengerében. Lassan lehunytam a szememet, és már csak egy hangyányit hajoltam közelebb hozzá.
- Valld… be… - suttogtam végül ajkára.

21 megjegyzés:

  1. OMMMOOOOO öljetek meg féltékeny KAI FÉLTÉKENY ♥ ♥ ♥ ♥ és ez meg már mi csak azért is beleköt KEYYY-be :DD "A második forgásnál a lábad jobban ki kellett volna fordítani.". Key pedig hawwww~~ olyan kis ááá szavakat nem tok mondani milyen gyerek :DDD Luhan ez volt az első csókja ?? :3333 LUHAN "Valld be" :333 :O édes istenem mi lesz a kövi részben <3 mikor Key le kapta Luhan-t olya 5 percig a plafont bámultam az agyamba és csak hallgattam,hogy milyen ütembe ver a szívem *A*~ siess a kövi részel ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Édes vagy T___T <33 Szeretem megdobogtatni a szíveket. *w* Nagyon nagyon örülök hogy tetszett! Köszönöm a véleményed ^^

      Törlés
  2. Hát erre egyszerűen nem találok szavakat. *o*
    Amikor megláttam, hogy van új rész, akkorát dobbant a szívem, hogy ihajj. Ráadásul ez egy igen jó rész volt. Egyszerűen imádom!
    Imádom, ahogy fogalmazol, ahogy írsz, az egész történetet. Nagyon ügyes vagy *^*
    És mindig tudod mikor kell abbahagyni, amivel az olvasóid idegeit felőrlöd.
    Nagyon kíváncsi vagyok a következő fejezetre, hogy vajon Luluka mennyire teperi le Jonginkát és fordítva *^* <3 Siess majd vele és Fighting! ^^

    Littlebird

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm a dicsérő szavakat, és remélem a továbbiakban is tetszeni fog. Szeretem izgin befejezni, háát legyen már valami motiváció hogy kíváncsiak legyen a kövire keke~ xD köszi a véleményt és sietek~ ^^

      Törlés
  3. Háááááááá! Ezek a hucut büdös bogarak...! Komolyan mondom, a végére sajnálni fogom, ha nem Kibummal jön össze... X'D Aham... e kezdem megszeretni a srácot, sajnos túlságosan is. Már az első perctől kezdve, hogy felbukkant, tudtam, hogy ő az én angyalkám! :3 Érdekes karakter, már akkor kiderült, hogy nem semmi gyerek, amikor még csak az derült ki róla, hogy fapofája van. Aztán meg az a vásárolgatás... hülye egy szerkó volt, de szerintem jól állhatott Lulunak! >< szóval én nagyon bírom ezt a srácot, szerepeljen még egy jóóó darabig, nyomjon több fekvőt, mint Kai és legyen a suli nagymenője!!! :3
    Ilyen kis édes gyerek, mint ő, megérdemli... :3
    Banyeeeek! Mit csinálsz te velem?! Világéletemben Kai volt a kedvenc, erre jössz te és áááááááh!!! TwT bocsi CicKai... most... most egy kicsit kiábrándultam belőled... de fogjuk ezt mind az íróra, drágám, jó? ;)
    Hmmm... "a pletykák gyorsan terjednek" ...
    Hmmm...
    HMMM...! xDD mi lesz ebből!
    Naaa, azért az se lenne rossz, hogy ha most végre összejönnének Kaijal! Elvégre, ez a történet lényege, nem? Huszonöt fejezete várunk az első csókra, úgyhogy... heeeeee! De az eslő csókja Kibumtól volt, ugyeee?! XDD az én kis hercegem... :3 mutassa meg, milyen, amikor "jól" csókol...! OwO
    Forever Kibum... :3 komolyan nem gondoltam volna, hogy egyszer érte jobban fogok rajongani, mint a biasomért... látod, mit csinálsz te a a gyanútlan, szerencsétlen olvasóddal?! Direkt csináltad, mi...? ;)
    Az meg, hogy Kibum tanította Lulut, nem pedig Kai, nagyon jó ötlet volt. Micsda civakodás volt, és lehet is még ebből! Gyerünk, Key, oké, hogy nem az eseted, de most az lesz! Neeee merjé' szembeszállni a cickánysámán hatalmával, mert nagyon megbánod!
    Bizony bizony... nagyon vérengzősek a cickányok... rettentő gyors az anyagcseréjük, egyfolytában zabálnak, és ha összezárjuk őket egy náluk köztudottan nagyobb egérrel... felzabálják. Egy cickány vs egy egér = cickány lakoma :/
    Hát nem aranyosak...? X'D
    Szóóóval remélem, viszonylag hosszúra sikerült ez a vélemény, hogy pótoljam a kihagyásomat... :( igyekszem többé ilyet nem csinálni, és jól viselkedni!
    Nagyon várom a folytatást! <3 :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A jó kis cickányvélemény, áh~ XD
      Köszönöm szépen a tartalmas és hosszú megjegyzést.. nem hittem volna, hogy lesz valaki, aki KeyHan shipper lesz és mégis! Hahaha. XD Hát, majd kiderül lesz-e még Kibumnak szerepe. De ha nem is ebben a történetben, akkor HA lesz második évad esetleg, abban biztosan ismét ott lesz. :3 De ez még a jövő zenéje, egyenlőre fejezzük be ezt OwO

      Mégegyszer köszönöm <3

      Törlés
  4. naaa, az előbb nem küldte el ez a szemetelen :'(
    SZÓVAL ÚR ISTEN
    először is új rész, komolyan már barátnőmmel meg vagyunk őrülve ha nincs, és mindenhol kaihant látunk!T_T xD de ez csak mellékes.xDDDDD
    másodszor, annyira érezhető volt hogy Kibum tudja a dolgokat:P KAI MEG T_T az a fiú!!!tipikus féltékeny vagy valld be HAHAHAHA
    kíváncsi vagyok a következőre, én már minden lehető folytatást elképzeltem.:"D
    amúgy nagyon imádjuk a ficit, csak így tovább♥ -Fru:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nahát, fu dejó hogy ketten is szeretitek *-* Ez is nagyon inspiráló, annyira jó ezeket olvasni és nagyon köszönöm~ <3 Remélem hogy az elkövetkezendő részek is ugyanígy tetszeni fognak ^^

      Törlés
  5. Megint elolvastam a veget.... Ahj, annyira varom a folytatadt. *-* Kibum karaktere amugy nagyon bejovos.
    Nagyobb komit meg tudod miert nem kapsz. ;D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom hát mert itt ülsz velem szembe~ XD de azért kaptam írásban is, hogy nem maradjon ki. Ahj. Köszi ~ <3 XD

      Törlés
  6. Jujjjj! Ez nagyon jó rész lett , NAGYON TETSZETT!♥ És Kai féltékeny (ez az) Kibum meg írtó jófej. Luhan mint mindig nagyon aranyos. Vàrom a kövit.♥♥ :-)

    VálaszTörlés
  7. ÚRISTEEEEEN!!!! *_____* <3 A kedvenc részem eddig *-* <3 Úgy volt tökéletes, ahogy csak lehetett ^^ Először Kibum terve, csókja és a táncpróba, aztán Kai duzzogása és végül Luhan bátorsága *-* Kai rohadt féltékeny :DDDDD :$ Végre Lulu drágánk volt az erősebb :3 Pacsit neki xDD
    És utállak, hogy itt hagytad abba xDDD :( De komolyan mondom, ha valaki benyit vagy megzavarja őket, vagy valami ilyesmit írsz, én falnak megyek -_- xDDD
    Nagyon várom a kövit *-* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uu ennek örülök *-* Tudoom, köcsögen hagytam abba, de mindig ezt csinálom. Haha, hát valamiért kell várni a kövi részt, nem? XD
      Kszönöm a véleményt <3

      Törlés
  8. Atyaég, ez ismét zseniális lett *-* Olyan rossz, hogy minden fejezetedhez ugyanazt írom és ugyanúgy áradozom, de egyszerűen nem tudok mit mondani, mert fejezetről fejezetre túlteljesíted az elvárásaimat :D Nagyon-nagyon tetszett *-* Hálás vagyok, hogy Key drágát nem bántottad, szomorú lettem volna, ha beleszeret Luhanba >< De így sokkal jobb :) De honnan tudja a dolgokat Luhanról? Gondolom rájött, hiszen ő is meleg, de igazából nem is ismerte korábban Luhant, szóval hogyan jött rá? Áhh nagyon durva :D De imádom az ő karakterét, remélem, hogy fel fog még tűnni a történetben ^^

    És ahogy Kai féltékenykedik, komolyan... Látnod kellett a reakcióimat :D Luhannal együtt kiabáltam az ágyamból, hogy VALLD BE, KAI, VALLJAD MÁR BE AZ ISTEN SZERELMÉRE!!! :D A végén meg itt hisztiztem, hogy CSÓKOT CSÓKOT CSÓKOT CSÓKOT CSÓKOT :D De hogy tudod így abbahagyni? >< Remélem, hogy lesz köztük valami most *-*

    Nagyon várom a folytatást! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Awhhhj köszönöm >< <333 Hah sokat gondolkoztam rajta mi legyen Kibum sorsa végül, aztán erre jutottam :3 Hogy honnan tudja, háát, nem biztos hogy ki fog derülni, de a lényeg, hogy " a pletykák gyorsan terjednek " ;D
      Igen, gonosz abbahagyás volt uh T.T Bocsii >< Köszi a véleményt *-*

      Törlés
  9. Egyszerűen nem találok szavakat erre! *-* Úristen ez a rész annyira izgalmas volt, de hogy Kibum honnan tudta, hogy Kaiba zúgott bele Lulu az azért rejtély vagy... most komolyan ennyire látszik rajta? Meg... meg mi az hogy az egész suli tud róla? Komolyan mindenki erről suttog? Mert nem láttam jelét ennek, vagy lehet csak Luhan ilyen vak XD Kibum meg olyan... Kibumos na XD Megtartja barátnak Luhant XD Mintha Lulu baba egy kiskutya lenne, amit ölebnek megtart. Amúgy ebéd közben azt hittem, ott fogja lesmárolni, de jobban örülök, hogy csak a "WC-ben". Bár milyen szemfüles Kibum ez ügyben, jól kileste mikor csak ketten vannak a budiban. Szegény Lulu meg elvesztette az első csókját egy úgymond idegennel, micsoda sokkolódás lehetett. A táncpróbán meg Key provokációja döbbenetes volt. Bár ott nem láttam sok mindent Kai arcán, de a koliban, mikor kifakadt, hogy majd a te puszipajtás Kibumod megmutatja, akkor totál ledöbbentem. Ilyen erőteljes kifejezést nem láttam még tőle. Pedig hogy mondta a haverjának telóba, hogy jó fej Luhan de nem hiszi, hogy tudná úgy szeretni még, meg ilyenek... aha persze... Szerintem azért is lett hirtelen ilyen féltékeny mert tudta, hogy mit érez Luhan iránta és eddig biztonságban érezte a helyzetét, úgy hogy ő neki nem kell semmit kimutatni,de most hogy feltűnt egy rivális olyan érzelmireakciót váltott ki belőle, amit már nem lehet takargatni. Luluka meg de cukin vigyorgott ott magánakés ahogy megindult az ágy felé, és hajtogatta, hogy: Valld be! Hát azon annyira dobogott a szívem, hogy az nem semmi, főleg a legutolsó mondatot olvasva. Mint egy tigris aki becserkészi az áldozatát! Nagggyon bírtam :D Nagyon gyorsan folytasd! Moooost! *haldoklik*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aaaaah köszönöm köszönöööm~ <33 De jól leírtad Kai érzéseit, pedig haha, pont erről írok a legkevesebbet, de nagyon boldog vagyok hogy így mögé látsz és pontosan úgy látod ahogy kell *--* komolyan, ez ahj nagyon boldoggá tesz *--*
      Jajj én is szertném hozni nektek a következőt, remélem minél előbb beindul a fantáziám. Nagyon nagyon köszönöm a véleményed, mindig olyan jól "kielemzed" a történéseket, hogy sokszor még olyanokat is megvilágítasz amit én magam sem tudtam tudatosan. :D

      Törlés
  10. Key kicsi szívem. Hát nagyot csalódtam benne. Nem gondoltam volna, hogy ennyire jó fej lesz. Annyira édes volt, hogy segít neki Ő IS! És az a csók a mosdóban, hát jajj Istenem de édes volt. Sehunon kicsit kivagyok akadva.... hogy így reagál, de megértem, idő kell neki. És Kai féltékeeeeeeny...... féltékeny XD Annyira örülök neki. Lulu pedig annyira bátor lett, el se hiszem, hogy nem csak álmodta az egészet. :D És a vége.... háááát szabad itt abbahagyni?????? Hát nem szabad! Nagyon jó rész volt imádom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe, igen, Luhan el van látva segítséggel bőven :D Sehun, hmm, háát kicsit ilyen, de azért nem durván. Lehetne rosszabb is, tulajdonképpen nem igaz? ;3
      Gonosz abba hagyás, tudom, tudom TT De már hoztam is az új részt ^^ Köszi a véleményt!

      Törlés
  11. Kibum a Jégherceg. Ez de jó volt. <3 Tök jó, hogy olyan gyorsan összemelegedtek Luhannal. Megtartja Luhant barátnak...ilyet kitalálni :-D
    Jó kedvem nőttőn nő, ahogy olvasom az új részeket. Minden annyira életszerü. :-D
    Jongin baby cseppet kiakadt, de neki még ez is jól állt.
    A random-szerű csók kisebb infarktust okozott nekem. Vártam én, hogy valami lesz, de épp akkor elbambultam és csak késve fogtam fel a dolgokat. Túl jó az, amit összehozol itt részről részre. :-) *örömmámor* Azt se tudom mi lesz velem, ha véget ér.
    FÉLTÉKENY!!! Naná, hogy az. Erre vártunk...ès most megkaptuk :-)
    Hoppá! Kai be lett kerítve... Luhanon a világ szeme... <3

    VálaszTörlés