2014. július 20., vasárnap

23. rész - A nagy terv



Ahogy felébredtem, már rögtön az előző napi eset nyilallt bele emlékezetembe. A velem szemben lévő üres ágyra néztem, és sóhajtottam egyet.
Az osztályterembe érve is rögtön Kaira néztem, és ugyanolyannak tűnt, mit mindig. Mikor köszöntem mindenkinek, ő is köszönt, de csak felnézett egy pillanatra, és már bújta is tovább azt az imádott táblagépét. Sehun a tegnapi óta kicsit máshogy nézett rám, és ez látszott is rajta mikor üdvözölt. 
Kai egészen morcosnak tűnt a nap folyamán mindvégig, és most ebéd közben is sokkal szótlanabb volt. Egymáshoz nem is szóltunk egy szót se szinte. Nem éreztem hogy kifejezetten neheztelne rám, inkább… közömbösnek tűnt. Mintha kezdene „visszaesni” a nyíltsága, és jól tudtam, hogy ennek én vagyok az oka. Egyre jobban kezdtem magam utálni.
A nap végén Chen mondta, hogy pont ő is jön vissza a koleszba, így együtt indultunk el. Észrevettem rajta már a buli óta, hogy bármikor valahol véletlenül kettesben vagyunk Kaival, vagy ketten beszéltünk valamiről, Chen kíváncsi, sejtelmes tekintettel pillantgatott ránk, és gondoltam, hogy most, hogy ketten vagyunk, előhozza a témát.
- Amúgy… Kai elég szótlannak tűnt ma, nem? Máskor többet szokott beszélgetni velünk. – kezdett bele.
- Hát én nem tudom… nem figyeltem – füllentettem neki, a cipőm orrát vizslatva séta közben.
- Luhan… olyan nincs hogy te nem figyeled – vigyorodott el, és ő is elnézett rólam az utunk irányába, messzire.
- Jó, úgysem úszom meg, úgyhogy elmondom. – sóhajtottam vállat vonva. Talán még örültem is neki, hogy valakivel megbeszélhetem. – Tegnap kicsit összeszólalkoztam vele, vagy nem is tudom. Tudod, mostanában ő sokkal nyíltabb lett. Yixing is mondta – aki mellesleg gyerekkora ismeri őt -, hogy Kai valójában ilyen. – Kapcsolt egyet az agyam, és eszembe jutott, hogy Chen valószínűleg nem tudja, hogy Kai is meleg, illetve hogy a szerelme meghalt. – Csak történt… valami, amitől ő bezárkózott. Talán most kezdi a dolgot kiheverni, és ezért kezd nyíltabb lenni.  Velem szemben is az, és hogy ilyen, még jobban fáj nekem. Tudom, hülye vagyok… de rettenetes úgy együtt élni azzal akit szeretsz, hogy tudod, sosem fog téged viszont szeretni… és akármennyire is szeretnél barátként tekinteni rá, nem megy. Ezt közöltem vele burkoltan… és azt mondtam hogy… - visszagondolva a mondatomra megint egyre jobban elszégyelltem magam, és beszédhangerőm csökkenni kezdett. - …hogy még az is jobb volt mikor zárkózottabb volt.
Chen hangosan kuncogott egyet.
- Most meg min nevetsz? – néztem rá.
- Yixing… mit mondott még neked róla?
Hű… ez kezd egyre bonyolultabb lenni. Arra is gondolnom kell hogy Chen mit tud Kairól,és hogy mit tud arról, hogy én mit tudok. Jesszusom, miért kellett ebbe a beszélgetésbe belekeveredni?!
- Hát öhm… nemm túl sokat… - hantáztam.
- Hát, akkor hadd mondjam el neked Luhan koma – karolt át sétánk közben – hogy Yixing úgy ismeri a mi Kainkat mint a tenyerét, és totál közölte velem, hogy szinte biztos, hogy ő is beléd zúgott, mint vak ló a szakadékba.
MI VAN?!
- Mi.. de… ezt honnét..? – pislogtam zavartan.
- Luhan, ez nyilvánvaló, lehet hogy te nem emlékszel tisztán, de én se táncolnék azzal akivel csak haverkodni akarok úgy, mint ahogy az este táncolt veled Kai. Úgy nevetett veled, úgy nézett rád, hogy már mielőtt Yixing közölte velem ezt, akkor éreztem hogy Kai se közömbös a pasik iránt, és egyben irántad.
- Én… én miért nem éreztem ezt?! Miért nem, talán... túl sokat ittam?
Aish! Miért kellett annyit innom?! (Bár ha nem ittam volna, nem is mertem volna vele táncolni.)
- Tudod miért nem hitted el? Mert mindig is kishitű voltál és most is az vagy. Nem szabad Luhan! Sose lehetsz biztos semmiben. Nem vagy biztos benne hogy viszont szeret-e? Hát akkor bizonyosodj meg róla! – bökött vállon.
Már rákvörösre égett a fejem.
- De… de hogyan? – motyogtam magam elé.
- Hmm. – vigyorodott el Chen, és már láttam is a szeme huncut csillogásában, hogy kiötlött valamit. Kicsit közelebb hajolt a fülemhez, és halkan megszólalt: - Tedd féltékennyé.
- Na persze!! – hajoltam távolabb tőle, és felháborodva néztem rá.
- Persze nélkül. Nekem máris van egy terv a fejemben – tette karba kezeit elégedetten, majd lassan oda is értünk a kolesz kapujához. Már nyúltam is volna a nagy kilincshez, de Chen megfogta az alkarom, és a mellettünk lévő padra rántott váratlanul. Megszeppentem pislogtam rá.
- Luhan! Ki akarod deríteni hogy Kai viszont szeret-e?
Mindennél jobban! MINDENNÉL!
- Igen!
- Akkor most vagy soha hallgass rám. Én ismerem az összes táncos pereputtyot a musicalek kapcsán, akikkel Kai is együtt táncol egy csoportban. Van egy srác, akiről teljesen biztosan tudom hogy meleg, és nagyjából úgy mindenki, ezzel együtt Kai is. Ne érts félre, egyáltalán nem jöhet be neki, mert nem látszott rajta soha, és a srác is inkább féltékeny rá a tudása miatt, mint sem tetszik neki. A lényeg: kapcsolatba kellene lépned ezzel a sráccal, és csak egy-két olyan kósza gesztust elejtened Kai előtt, amitől rögtön beindul az agya, hogy átpártoltál. Ha ezután ellenszenvesnek véled, akkor nyert ügyed van. Érted?
- Te jó ég. – dőltem hátra a padon az ég felé nézve, és kifújtam lassan a levegőt tüdőmből.
- Akár azt is csinálhatod, hogy a most induló musicalbe te is beszállsz háttértáncosnak. Úgyis mindig kevesen vagyunk, és te jól táncolsz. Így legalább könnyű volna kapcsolatba lépned Kibummal – így hívják egyébként.
Legbelül még jó bulinak is ígérkezett az egész, a tánc mindig is kicsit hiányzott nekem. De az egész annyira képtelenségnek tűnt, és túlságosan nyúlnak éreztem magam hozzá…
Nem. Végre valaminek el kell dőlnie. Nem veszthetek semmit, ha megpróbálom, csak talán választ kaphatok végre arra, ami már régóta felemészt.
- Jó. Benne vagyok. – csaptam a térdemre, és kihúztam magam.
*
Este újból találkoztam Kaival.
- Hali. – köszönt. Már ebből tudtam, hogy még mindig nincs valami rendben vele, mert mostanában már nem így köszönt, hanem sokkal barátságosabban, és még mosolygott is rám. Istenem, hogy mondhattam hogy jobb volt így!
- Figyelj, Kai... – álltam fel a székemről. – Én… sajnálom a tegnapit. Egyáltalán nem úgy értettem.
- Semmi gond, tudom… - mondta, majd hirtelen halkan felcsendült egy Michael Jackson szám. Valószínűleg a telefonja lehetett az.
Kicsit elröhögtem magam, és mivel nagyon idegesített ez a feszült légkör, valamivel meg akartam nevettetni Kait, amire tökéletes volt az én idióta, béna moonwalkozásom. Neki is álltam, amíg ő csak eszeveszetten kereste a telefonját, ami valahol a táskája mélyén lehetett. Mikor érzékelte az intenzív mozgásomat, odapillantott, és szája szélén végre megjelent egy mosoly, amely tényleg igaz volt. Láttam hogy próbálja visszatartani, de elröhögte magát, amitől én is rettentő boldog lettem. Végre!
- Állj le, így sose fogom megtalálni a telefont! – nevetett, majd hirtelen előkapta a készüléket, és a kijelzőre nézve felvonta szemöldökét. – Yixing? – motyogta maga elé, majd gyorsan felvette.
- Halló?
Ekkorra már én is abbahagytam a bohóckodást, és lehuppantam az ágyamra. A Yixing név hallatán én is izgatott lettem, így próbáltam hegyezni a fülem titokban, hátha véletlenül elcsípek valamit a beszélgetésből – bár Yixing beszédjéből semmi nem hallatszott, akármennyire is próbálkoztam.
- Honnan tudod a számomat? … Ja, na mindegy. Mi a helyzet? … Aha, jól vagyok. … Hogy Lu..? Ja… hát ő is… - pillantott rám egy tizedmásodperc erejéig majd vissza a falra. - gondolom. … Mi? Figyelj ezt… muszáj épp pont most megbeszélnünk? … Igen. … Aish… - Kai hirtelen felállt az ágyról, és kiment a folyosóra. Én már teljesen tisztába voltam vele hogy én leszek a téma, így szinte magamtól settenkedtek oda lábaim az ajtóhoz. Résnyire kinyitottam, és kinéztem. Kai a szobánktól pár méterre lévő barna fotelek egyikében foglalt helyet, és csökkentett hangerőn beszélt. Nagyon élesen figyeltem minden szavára, és szerencsére mivel mindenhol síri csönd volt már, csak őt hallottam, és pont azon a határon táncoltam, hogy még értettem is.
Kai egy ideig csak hallgatott a telefonba, majd sóhajtott egyet.
– Most erre nem tudom mit mondjak, Yixing. … Nem… nem arról van szó, hogy nem tudnám szeretni.  – A szívem hatalmasat dobbant, és utolsó szava újra és újra visszhangzott a fejemben.
Jól hallottam? Ez komoly? Azért mondta? RÁM mondta?
- Csak… egyszerűen nagyon nehéz nekem ez, tudod? Még ha Taemin már nem is él… minden ilyen mozzanatommal, még a gondolataimmal is bűnösnek érzem magam, és úgy érzem, megbántom őt. – Kai pillantásában fájdalom csillant meg, mikor kimondta a nevet. - Tudom… tudom hogy badarság.  De idő kell nekem. Ha egyszer úgy adódik, akkor úgyis lesz valami. De én emiatt egyszerűen még mindig képtelen lennék rá, hogy bármit lépjek. – Ezután Kai megint sokáig hallgatott, majd elmosolyodott. – Köszönöm Yixing, ez rendes tőled. Tudom, hogy nem akarsz rosszat. Te sosem akartál. … Rendben… megpróbálok. …  Jóéjt, Yixing.
Ezután Kai mosolyogva elemelte fülétől a telefont, és kinyomta. Aztán eszembe jutott, hogy ide fog visszajönni, és ha meglátja hogy én az ajtóban állok, akkor nagy valószínűséggel lesz annyi agykapacitása hogy kitalálja, hogy én itt hallgatóztam. Úgyhogy továbbra is izgatottan dobogó szívvel becsuktam az ajtót, és bedobtam magam az ágyamba, úgy csinálva, mintha én lepihentem volna.
Pár másodperc elteltével be is lépett a szobába, és a telefonját az ágyára dobta.
- Aish… - nyújtózkodtam az ágyban kényelmesen, hogy még jobban úgy tűnjön, én már rég ott vagyok. – Én úgy elfáradtam ebben a moonwalkban, hogy muszáj volt lepihennem… már majdnem el is aludtam itt.
- Hát ebben a béna moonwalkban én is elfáradtam volna – indult a fürdőbe, mire én megdobtam a fejem alatt lévő párnával.
- Na majd meglátod, hogy tudok én táncolni, úgyis jelentkeztem háttértáncosnak a következő musicalbe – mondtam neki büszkén, aztán eszembe jutott, hogy lehet hogy nem kellett volna? Bár… úgyis látni fogja, ha holnap megjelenek a próbán – már erre gondolva is görcsbe rándult a gyomrom.
- Komolyan? – vonta fel szemöldökét meglepetten, majd visszadobta nekem a párnámat. – Hogyhogy?
- Hát, tudod őhm – tettem a fejem alá, és fészkelődni kezdtem. - …csak rájöttem, hogy hiányzik nekem kicsit a tánc, így gondoltam miért ne. Chen szervezett be engem. Azt mondta kevés a háttértáncos.
- Hm. Ja, elég kevés. Egyébként… már nekem is megfordult a fejemben… többek között ezért is kérdeztem annyit a táncról tőled mostanában. De akkor Chen megelőzött. Hát… sok sikert hozzá, akkor a holnapi próbára már te is jössz, gondolom. – mosolyodott el. – Jó éjt – mondta, majd bement a fürdőbe zuhanyozni.
- Aaahhhhhjjjj – adtam ki magamból némán az iménti izgalmaimat, és izegni-mozogni kezdtem a takaró alatt. Ujjaimmal rakoncátlanul játszottam a lepedővel, és össze-vissza forgolódtam. Hát persze hogy nem tudtam elaludni, hiszen még mindig a fülemben csengett a „nem arról van szó, hogy nem tudnám szeretni” mondat, a fejemben járt az, hogy holnap újból táncolnom kell, valamint az, hogy egy totál ismeretlen meleg sráccal féltékennyé kell tennem Kait, de úgy, hogy az senki másnak ne tűnjön fel, csak neki.
Chen, mire vettél rá te engem?!

21 megjegyzés:

  1. Ahhhh, Jongdae es Yixing meg mindig nagy szerepet jatszanak. Egyimeet ez, masikat az tamaogatja. Ez nagyon jo es tokre jol erzekelteted Jongin fejlodeset is egy szemszogbol Le a kalappal elotted. Nagyon nagy erzelmi elorelepesek vannak es ez robadtul tetszik. Alig varom a rovabbiakat. Bocsi, de most jobban nem tudom kifejteni, faj a fejecakem; nem megy igy az iras. Koszonom a reszt es vaeom a folytatas. Nagzyooon-nagyooooon, mert ez is olyan izgalmas resz lett. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Waah köszönöm hogy ilyen későn is telóról írtál nekem kommentet T.T <3
      Igen nehéz egy szemszögből egyébként o_o' Az elején ezzel nem is számoltam. De megbirkózok vele azért. Szerintem azért ilyen nehéz mert Kai eleve zárkózott és hát még egy szemszög is van. De nembaj Iljoon megcsinálja, legalábbis megpróbálja. XD
      Örülök hogy izgalmasnak találod, pedig mindig aggódok most már hogy az olvasók nem találják izginek, mert nem történt _/. XD De majd fog. Megígértem. :3
      Addig is figyeljétek Luhan tevékenykedését, haha, na meg hogy fog reagálni a mi kis Kaink :D
      Köszönöm a komit. <3

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Atya úristen Kai-t féltékenyé tenni *---------* hát nem álmodok be indul ennél is jobban a történet *szivárványt hány* :3 Chen milyen segítő kéz és ember ismerő bár ezt tudjuk :3 Kai és Lay beszélgetése azaz Kai beszédje wertzuiopőálkjn bvcxysertzuil, volt <3 Hajrá Lzan azaz akarom mondani kis őzike :3 Kai végre újra mosolygott :) Nagyon de nagyon jó rész lett!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 siess a kövivel ^3^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a véleményt! ^^ Kai beszédjére a kifejezésed igencsak tetszett XD sietek~

      Törlés
  5. Nagyon nagyon jó rész lett*--* imádom a sztoridat már várom a következő részt!!^^ (mint mindig miután elolvastam a legújabbat) és uuu*-*

    VálaszTörlés
  6. EGYRE JOBBAN IMÁDOM EZT A FICIT, KEDVES KITTYM!*w* ♥ Ahhw, hát ez nagyon jó rész volt. Én nagyon szurkolok Luhannak és Kaitól VÉGRE hallhattunk olyan kijelentést, amit már a legelső rész óta akartunk x3
    Na, de komolyan, ez eddig a kedvenc fejezetem, ne kérdezd miért. És meg kell, hogy említsem, hogy imádom, ahogy kibontakoznak a szereplők. Nem egyről a kettőre, hanem szépen lassan és fokozatosan és bahhh. Eszméletlen! Lehet, az elején pont ez miatt nem igen foglalkoztatott, mert nem láttam a változást, de mostanra... teljes mértékben eltaláltad ezt és csak dicsérni tudlak, hogy milyen ügyesen megvalósítottad ezt a zseniális tervet!:3 És az a furcsa, hogy Kai még mindig egy kicsit a homályba vész nekem, és ez valamilyen oknál fogva tetszik xD Ne kérdezd miért:D
    És annak is nagyon örülök, hogy fontosabb (jelentősebb) szerepet adtál Yixingnek és Chennek is, mert valljuk be, nélkülük Luhan még mindig csak az ágyán gubbasztana és félszemmel bámulná tökéletességének tárgyát. Szóval ezek a kis mellékszereplők tökéletes húzások voltak!:3
    Remélem, hamar hozod a következőt, csak így tovább és tartsd ezt a nagyszerű szintet!:DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kyáááá köszönöm *-* <3 Kedvenc fejezet, Komolyan? :O nem számítottam erre egyáltalán o_o nagoyn örülök. Az biztos hogy fokozatosságból nincs hiány nálam. :'D De így is terveztem. Hogy elhúzom a fő szálat, és megfűszerezem kisebb izgalmakkal és történésekkel. Mindig aggódok hogy mikor lesz elege az olvasóknak hogy nem történt ilyen húúdenagy ugrás, de ez egy ilyen történet. Realisztikussá szerettem volna tenni. :3
      Kai sokszor még nekem is homály. X'D Nagyon nehéz egy ilyen zárkózott karaktert egyetlen szemszögből átadni,és a benne zajló változásokat szemléltetni. Ezzel nem is számoltam az elején, de egyenlőre még megbizkózom vele különböző helyzetekkel és emberek segítségével - pl Yixing és Chen ^^ Nem csak Luhannak és Kainak, de nekem is segítenek. XD
      nagyszerű szint... jdflgjkéjfldg T.T <3 Köszönöm szépen és nagyon igyekszek. És hogy minél hamarabb hozzam. *.*

      Törlés
  7. basszus :D aaaaaaaaaaaaah *_______* <3 *total done*
    néha azt hiszem, hogy nem tudod tovább fokozni, de annyira jó dolgokat írsz :D Chen: imádlak :D Egy zseni a gyerek :D Naaaaaaagyon várom a táncpróbát :3 És hát Kai Yixing-gel való beszélgetése.... ASDFFGHJKL <3 *-* Nagyon kíváncsi vagyok a következő részre :D :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jááh köszönöm szépen ;w; <3 Igyekszem fokozni hogy legyen min izgulni. x3 énis kíváncsi leszek a próbára. XD
      köszi a véleményt! ^^

      Törlés
  8. Chen Chen..... Hát milyen ötletek ugranak ki neked a kicsike agyadból XD Hát mindenre gondoltam volna de erre nagyon nem, sikerült meglepned. De legalább látszik, hogy mennyire jó barátja Lulunak, mert sokat segít neki, és nem hagyja feladni neki. Sehunon sem lepődtem meg, hogy kicsit máshogy viselkedik, de remélem javul majd. Kai meg, hát nagyon kíváncsi vagyok mit fog reagálni majd Luluék tervére. Nagyon felcsigáztad a fantáziámat. Yixing pedig, ugyanolyan jó barátja neki, mint Luhannak Chen. Nagyon imádom olvasni. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm a véleményt, és örülök hogy sikerült kicsit meglepnem ^^ Ez tervben volt, bár egy-két extra dolog jön bele spontán is. :D Remélem tetszeni fog a folytatás. :3

      Törlés
  9. OMG Imádom ezt a ficit!!!! ahhhh istenem olyan aranyosak!!!! légyszi hozd a következő fejezetet hamarosan!! *______* :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy te is hogy ilyet írsz, köszönöm <3 ^u^

      Törlés
  10. Szégyellem magam, amiért csak most vitt rá valami oknál fogva a lélek, hogy először is elolvassam a lemaradásom, és írjak neked kommentet. Nem fogok hazudni, húsz részt kellett pótolnom, de egyáltalán nem vol megterhelés, szeretek olvasni, főleg ha egy ilyen
    fantasztikus történettel hoz össze a sors.
    Well, mivel még nem írtam kommentet, ezért kezdeném a kedvenc részeim kiemelésével. Szám
    szerint nem tudom, hanyadik fejezet lehetett, de amikor a táborban voltak, utána full részegen "én még sosem" izét játszottak, hát az fergeteges
    volt. Imádom, amikor a karakterek részegek, ezáltal megnyílnak, és olyanokat mondanak vagy
    éppen tesznek, amit nem akarnak hahaha.
    És akkor: ÉN MÉG SOSEM OLVASTAM ENNÉL JOBB KAIHAN FICIT! T_T
    Olyan szépen és lassan bontakoznak ki az egymás felé irányult érzéseik.. Tetszik, hogy nem kapkodsz el semmit és szép lassan derülnek ki a
    dolgok.
    A másik a mellékszereplők. Kirinek írtam, hogy egytől-egyig a szívemhez nőttek a mellékszereplői, külön kiemeltem Jongdaet már
    akkor is, ÉS ITT IS MUSZÁJ VAGYOK! Mindig-mosolygós-Chen.. Olyan karaktereket formáltok belőle, hogy én csak azt tudom mondani I NEED
    MORE, TÖBB JONGDAET, KÉRLEK T_T
    Örültem, hogy végül is Luhan Jongdae és Yixing lelkesítő beszédjére döntött úgy, hogy megpróbálja Jongint kitörni a múltból, hogy a gyerek végre a jelenbe csöppenhessen (és szerelmes legyen hahaha).
    Másik kedvenc rész: Jongdae bulija. Hát ott elszabadultak a kedélyek:D Ezek a játékok nagyon kreatívak és viccesek voltak. Wáá, nem lehet
    részletezni, szavak sincsenek rá, mennyire imádtam!:)
    Jongdae kiváló ötlete, a "tedd féltékennyé" felvetés nagyon tetszik. Főleg úgy, hogy a SHINee a kedvenc bandám, így bármelyik tag is kerül
    képbe, annak nagyon örülök. Igen, Taeminnek is, mert meghatározó eleme Jongin érzéseinek.
    Várom a táncpróbákat, kíváncsi vagyok mi fog kisülni Jongdae javaslatából (amúgy frankón azt hittem, hogy amikor beszéltek, magát fogja
    önzetlenül ajánlani)

    Mihamarabbi folytatást^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fuuu ez egy nagyon szép tartalmas összefoglaló vélemény volt, nagyon köszönöm neked! ^^ A bulikat én is nagyon szerettem írni, mert - köh, én is elég sokat bulizok, és ezáltal eléggé át tudom érezni x'D - másrészt mert tényleg jól lehet játszani velük mikor részegek. Rejtett belső érzelmek buknak a felszínre, amelyeket egyébként egy gát mindig megfog. ;3
      Mindenki nagyon megszerette Jongdaet, ami egyébként meglepett, de mindegy, is, mert nagyon örülök neki és én is imádom. :D A furcsa hogy Yixinget nem is terveztem bele, de adta magát a történetben.
      Hogy Jongdae legyen a féltékenység tárgya? Hááát, hm, nem is tudom, nekem is megfordult a fejemben, de sokkal nehezebb lett volna, hisz ő nem meleg és ezt tudj a Kai is. Nehezebben hitte volna el, mint arról a meleg srácról. Akivel hát, a kövi részben kiderül hogy mi lesz. ;)

      Törlés
  11. Nagyon tetszetős volt ez a rész :) imádom Chen-t és Yixing-et h ennyire segíteni akarnak Lulunak meg Kainak összejönni :) én arra vagyok most a legkíváncsibb h hogyan fog olyan kapcsolatba kerülni Kibummal, h Kai félreérthesse a dolgot :) remélem h valami nagyon jót találsz ki rá, bár biztos vagyok benne h király lesz a következő rész is :) Kai megszólalása meg asdfghjkl... imádooooom~~ :D nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon várom már a kövi részt :)

    VálaszTörlés
  12. Egy ideje nem írtam...
    Végre megtörtént... Kai kitàlalt, ìgy màr tőle is kaptunk egy kis háttérinfót. *megkönnyebült*
    Luhan kitörése teljesen érthető volt... rossz lehet úgy Jongin közelében lenni, hogy már tisztázva lettek a dolgok, de semmi nem történik.
    Sehun reakciójától tartottam, de kellemesen csalódtam. :-D
    Díjat kéne adni neked csajszi, olyan jól szövöd a szálakat. ;-)
    És már megint Chen az, aki az ész és előáll a tökéletes tervvel. Féltékennyé tevés...elmés :-P
    OMG! Olvadozok a telefonbeszélgetéstől. Végre már Luhan is elhihetné, hogy van esélye. Alig bírok magammal... Megyek gyorsan tovább olvasom. <3

    VálaszTörlés