2014. július 15., kedd

22. rész - Negatív pozitívum


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj07mDI6eFaCVAK25jiXNa5YAFDAkvXBkuF3c0rYdG3l1yTCz_JMMLJmetX6VWDA9Mv5RKA12h4GqeQKP-G9-Zxbua3tvbGKDrfZjgOHAI0gM-0jQHU0e4VVUi0fB8CTM35PW6YtDluTsRN/s640/oh+sehun.png
Valami megváltozott Kain amitől úgy éreztem, még inkább belé szerettem.
Vagy inkább... talán most kezdtem igazán szerelmes lenni.
A gondolat, hogy bármi remény is van arra hogy teljesüljön a vágyam... nem is, inkább álmom... összeszorította a gyomromat. Akárhányszor ránéztem, eszembe jutott minden, amit Yixing mondott, ami még mindig hihetetlennek tűnt a számomra. Hiába mondta, hogy ne adjam fel, most valahogy én éreztem úgy hogy megtorpantam, és valamiért nem tudtam, hogyan tovább.
Most, hogy Kai kezdett megnyílni felém, és tulajdonképp kezdett az igazi Jongin előbújni, én lettem az, aki egyre gyávábbá vált. Egyre többször voltam zavarban előtte, egyre többször éreztem furán magam miközben beszéltünk. Úgy tűnt, mintha egyre jobban érdeklődne felém, mert olyan dolgokról kérdezett engem, amelyekről eddig soha nem is tűnt úgy, hogy egyáltalán érdekelné. Elmondtam neki, hol lakom, hogy kerültem ebbe a suliba, és sokat kérdezett a táncos éveimről is. Én lelkesen meséltem neki mindenről, de folyton ott volt bennem a háttérben az, hogy „Ez is érdekli még? Nem mesélek túl sokat? Biztos hogy érdekli ez őt?”
És ami még feltűnőbb volt: egyre többször mosolygott rám.
De ezen kívül nem történt semmi, amiről azt gondoltam volna hogy akarna tőlem bármit is, és még mindig kétségeim voltak afelől, amit Yixing mondott. Egy pár mosoly, és érdeklődés... alapesetben semmit nem jelent. Csak barátkozást, igaz?
Én viszont egyre inkább belehabarodtam. A szívem egyre többször gyorsult fel… a gyomrom egyre többször rándult össze, ha már csak rám nézett is. Végre úgy viselkedett, ahogy mindig is akartam, de valahogy mégis jobban összezavart, és csak fájdította a szívemet. Tudtam, hogy ha akarna tőlem bármit is, az csak úgy lehetne, hogy ő kezdeményez. Hisz én nem fogok hozzá úgy közeledni… megígértem neki. És honnét is lehetnék biztos abban, hogy nem venné rossz néven…

- Érted? – kérdezte tőlem, miközben ismét a matek házimban segített nekem. Az asztalnál ültünk, és én pedig ceruzámmal a fejem vakarva gondoltam azt, hogy egyszerűen képtelen vagyok figyelni már arra, amit magyaráz. Egyrészt, mert annyira nem is értettem, másrészt pedig itt ült közel hozzám, orromba szivárgott az iménti zuhanyzástól bőréről áradó kellemes tusfürdő szaga, félig vizes tincsei szemébe lógtak, és gyönyörű barna szemeit megvilágította a kislámpa fénye. Ahogy kérdően nézett rám már egy-két másodperce, én csak nyeltem egyet, majd kapcsoltam, és ceruzám hegyét sebesen a füzetre irányítottam.
Miért vagyok ilyen? Eddig legalább valamennyire képes voltam koncentrálni!
- Pe.. persze. Akkor ezt itt… kivonom, összeszorzom, és… száz ötven lesz a megoldás. – írtam oda a tippemet. – Ugye? – néztem vissza rá, mire láttam az arcán, hogy természetes módon nem jó a megoldás.
Enyhén megcsóválta a fejét.
- Nem… hol a radír? – nézett körül az asztalon, majd átnyúlt a másik végébe érte, melynek következtében egészen közel került hozzám, én pedig kissé felszegtem államat, és próbáltam a szívemet a helyén tartani. Nagyokat nyeltem, mire ő rám sandított, és miután sikerült megszereznie a radírt, kitörölte az én odaírt számaimat, majd lerakta azt.
- Mi van veled? Ne legyél már ilyen. – mondta hirtelen, amire igazán nem számítottam, és kissé megszeppenve néztem vissza rá.
- Mi… milyen?
Kai szája kicsiny mosolyra szélesedett.
- Olyan vagy, mint egy tizenhárom éves kislány az első randiján.
Na jó. Ez csúnya volt.
Kihúztam magam, és komoly arckifejezést vettem fel.
- Mit gondolsz, vajon mégis miért vagyok olyan? – néztem rá szúrósan. - Nagyon jól tudsz mindent. És most ezt csinálod velem... itt vagy, ilyen közel, mosolyogsz rám a... mosolyoddal, és kedves vagy. Tudod milyen rossz ez, mikor tudom, hogy úgysem lesz köztünk semmi, hiába vagy te is meleg, mert te nem szeretsz engem? Talán azt gondolom, kevésbé szenvedtem, mikor zárkózottabb voltál – el se hittem hogy miket ejtek ki a számon. Talán a folyamatos őrlődés az oka? Nem tudom… de a legutolsó mondatot nem tudom miért is mondtam. Nem volt igaz.
Kai arcán enyhe meglepődés tükröződött. Ekkor már elnéztem a tekintetéből, és elvörösödtem. Annyira elszégyelltem magam, hogy egyszerűen nem tudtam mit kezdeni, így kimentem a szobából.
Istenem. Mindent el kell rontanom igaz? Nem lehetne hogy legalább egyvalamit az életben ne csesszek el?
Ki kellett szellőztetnem a fejemet. Le akartam menni az udvarra, de velem szemben pár méterre megláttam Sehunt.
- Sehun… nincs kedved lejönni sétálni egyet az udvarra? – kérdeztem tőle. Úgy éreztem, a legjobb amit tehetek most, hogy valamivel elterelem a figyelmem erről az egészről, különben meg fogok őrülni. Nem akartam erre gondolni. Nem akartam az eszembe juttatni, mit mondtam és most Kai mit gondol.
- Őh? Dee… de mehetünk felőlem – mondta kicsit vonakodva, a tarkóját vakarva. Már ő is pizsamában és papucsban volt, de nem érdekelt minket.
- Minden oké? Neked megy a matek? – kérdeztem, miközben lefelé mentünk a lépcsőn.
- Jaa, ja. Ja. Megy – motyogta maga elé.
Valami olyan furcsa volt rajta. Olyan volt, mintha zavarba lenne valami miatt.
- Valami baj van?
- Nem, nincs semmi – vágta rá rögtön, majd kinyitotta az udvarra vezető nagy ajtót, és előre engedett.
Jól esett a friss levegő. A tücskök már ciripeltek, csak az udvar pár lámpája világított, a többi fényforrás a csillagokból áradt felénk. Igazi nyári este.
Már pár perce sétáltunk, de Sehun még mindig hallgatag volt. Olyan furcsa volt, mert máskor rögtön dumálni kezdünk, ha másról nem, akkor a semmiről. Sose szokott így hallgatni, mikor ketten vagyunk.
Gondoltam, megpróbálom akkor én szóra bírni.
- Na és? Nem sikerült felszedni egy csajt se a bulin? – mosolyodtam el, és a könyökömmel enyhén oldalba böktem, mire végre az ő arcán is megjelent egy apró mosoly.
- Hát, sajnos nem. – mondta, és úgy tűnt ennyivel be is fejezi a mondanivalóját, inkább egy útjába kerülő követ rúgott el a távolba. Már kezdtem volna el a következő mondatomat hozzá, de aztán végül mégis megszólalt. - És neked nem sikerült felszedni egy csávót sem?
Megtorpantam.
Jól hallottam az előbb? Komolyan?
- Mit mondtál? cs..csávót? – kérdeztem elsápadva.
Sehun is megállt a sétában, majd visszafordult felém.
- Bocs Luhan. Én csak az előbb... be akartam kopogni hozzátok, hogy adj kölcsön egy kis tusfürdőt de véletlenül meghallottam amit kiabáltál Kainak. Te tényleg... meleg vagy? És ő is?
Elfáradtam. Elegem lett. Relaxálni jöttem ki, erre tessék. Fejjel futottam a falnak… egy láthatatlan falnak.
A közvetlen mellettem lévő padhoz lépdeltem, lehuppantam rá, majd arcomat kezeimbe temettem, és éreztem, hogy a meleg könnyeim potyogni kezdenek.
Miért kell ennek így lennie? Miért nem lehetek én is egy normális, átlagos srác? Nekem miért kell belezúgnom a saját szobatársamba, aki nem szeret viszont? Miért?
- Hé... nyugi van. Semmi baj. – ült le mellém Sehun, és finoman megveregette a hátamat. - Nyugi, én ettől még nem fordulok el tőled, te vagy a legjobb barátom. Csak... hát, meglepődtem, na.
- Sajnálom, Sehun.  – néztem fel végül szipogva. - Sajnálom hogy egy ilyen barát jutott neked.
- Én is sajnálom hogy egy ilyen hülye jutott nekem aki ilyen hülyeségeket beszél  - vert hátba.  -  Egyébként… elmondtad egyáltalán bárkinek is?
Megráztam a fejem.
- Nem mondtam el senkinek... csak Kainak. Chen is tudja, de ő magától jött rá.
- Wow. nem is tudom, én hogy nem vettem észre rajtad. Talán azért, mert... egy percig sem sejtettem. Nem úgy viselkedsz mint egy buzi... a buzik rázzák magukat, szájfényeznek, meg női táskát hordanak...
- Fúj - húztam el a számat - az undorító. Különben is, nem is tudom minek viselkednek néhányan így, nem tudom megérteni. Csak annyiról van szó, hogy a férfiakhoz vonzódunk a nők helyett. – Sehun nyelt egyet, az utolsó mondatom hallatán. Talán undorból, nem is tudom, de nem vártam el hogy megértse. Arra is gondoltam, talán most azon aggódhat, hogy vele kapcsolatban van-e bármi érzésem. - De te hülye nehogy aggódj, hozzád nem – löktem meg a vállát. - Viszont kitűnően szívathatlak vele, ahogy látom – húzódott félmosolyra a szám, mire ő elnevette magát.
- Nehogy!
Végül el is tereltük ezt a témát, és hála az égnek kicsit talán mégis sikerült elterelnie Sehunnak a figyelmemet. Örültem hogy nem fogadta rosszul a dolgot, hogy egy kővel kevesebb a szívemen, és hogy nem is firtatta a Kai-s dolgot. Látszott, hogy a legjobb barátom.
Egy tíz perc után visszaballagtunk a koleszba, és mikor az ajtó előtt álltam, ismét gyomoridegem lett, ahogy eszembe jutott, miket mondtam Kainak. Nagyon mogorva voltam, ezért elterveztem, hogy bocsánatot fogok kérni.
- Kai, én… - nyitottam be, de el is hallgattam, mikor láttam, hogy már lefeküdt aludni.
Nagyon elszomorodtam, és nyomasztó érzés lett úrrá rajtam. Nem akartam annyiba hagyni ezt. Nem tudtam mit gondol most, és ez szinte mart belülről. Azt akartam, hogy újra sínen legyen minden.
„Ne hagyd.” – visszhangoztak Yixing szavai a fülemben.
Sóhajtottam egyet, majd a füzetem fölé hajoltam, hogy befejezzem a holnapi házifeladatot. Azonban láttam, hogy meg van oldva minden benne, tökéletesen.
Az alvó szobatársam felé fordultam.
Megoldotta nekem…

11 megjegyzés:

  1. Ahhhhh.... azt hittem, hogy szomorú lesz, mert azt mondtad, erre meg... Nem is basszus. Ez tiszta szívdobogtatós rész volt, és annyira édes volt Luhan, hogy kiakadt.
    A kép láttán azt hittem, hogy Sehunnak valami baja lesz, aztán mikor furcsán viselkedett, még jobban megijedtem, tényleg azt hittem kinyírod itt, vagy nem tudom. A lényeg meg az, hogy nagyon tetszett ez a rész. Nem sok minden történt, de mégis. Sehunt meg imádom. Iszonyatosan kemény karakter, bár tény, hogy nem übereli Jongdaet. xD Sehun, aki utálja a buzikat, most milyen kis megértő lett hirtelen, vagyis... azért mégiscsak Luhan a legjobb barátja. Vajon... Jongin féltékenykedős fajta. Mi lesz, ha összejönnek? Féltékeny lesz Sehunra. xD Tökre el bírom képzelni amúgy. D
    Hujh, és Jongin... milyen kis édes. Megcsinálta az összes házit. Annyira édes, de tényleg. Alig várom, hogy legyen köztük valami. Már kezd, már kezd, hiszem Jongin egyre nyitottabb, egyre többet mosolyog.
    Na, örülök, hogy nem lett azért depis rész - az egyén durvább lesz sokkal, vagyis... én úgy érzem. Köszi, hogy olvashattam.
    Jó éjt neked, drága Il-joon.

    Hűséges olvasód, társad: Kiri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. HÁH valamiért éreztem hogy mindenki be fog szarni hogy megölöm szerencsétlent x'DD
      Nem utálta úúgy.. csak nem komázza. De persze most hogy Luhan az, megpróbál felülkerekedni ^^
      Jongin féltékeny lesz-e? MUHHhahaha. Jó hogy felhozod ezt a dolgot. >:D Na majd.
      igeen, Kai már nagyon elindult a javulás útján. Majd kiderül mikor lesz végre az igazi lépés.
      Köszönöm a véleményedet <33

      Törlés
  2. A kép láttán majd be fostam mert azt hittem,hogy Sehun-nak valami baja lesz...............Milyen megértő lett aki gyűlöli azokat aki a saját nemükhöz vonzódnak......De legalább nem undorodik Luhan-tól.:333 Nos Kai örülök,hogy kezd nyitottabb lenni és sokat mosolyog...................de mikor fog csinálni valami izgit,hogy Luhan tudja igen is van esélye nála :333333 Luhan októbertől ide tudnád küldeni Kai-t meg csinálná a házimat főleg a matekot (abból vagyok a legszarabb :$$$ ) Nagyon de nagyon jó lett !!!!! <3 siess a kövi részel :* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te is azt hitted, LOL X'DD
      Perszee nem undorodik. Azért mégis csak a legjobb barátja. ^^
      Meglesz meglesz az csak türelemmel. X3 Az elkövetkezentő 2-3 részben már tényleg jönni fognak az igazi izgalmak. ˇwˇ
      Haha x'D valahogy megkérem Luhant hogy küldje oda x'D
      köszi a véleményt ^^

      Törlés
    2. Hát Sehun még is csak beteg és te róla raktál fel egy képet....... Ó~~~ *ugrál örömében* már most izgulok XD :333 Kai-t pedig majd várom :"D már a matek könyv és a füzetet elővetem xdd

      Törlés
  3. Huhú, hát én olyan boldog voltam, amikor láttam, hogy már ma kijött az új fejezet *-* Nagyon örülök.
    Szegény Lulut úgy sajnálom... Olyan rossz lehet neki, hogy most igazából arra kell várnia, hogy Kai lépjen. De Kai személyiségéből annyira nehezen nézem ki, hogy elkezd közeledni Luhan felé... Pedig valahogy muszáj lesz ><
    Ez a mondat: "Olyan vagy, mint egy tizenhárom éves kislány az első randiján." Aztaaa xD Ki se néztem volna Kaiból, hogy ilyet mond :D És tényleg kicsit gonosz volt, de engem ettől függetlenül nagyon megnevettetett xD
    Szegény Kainak viszont most rosszul eshettek Luhan szavai :( Végülis miatta nyílt meg egyre inkább és most erre olyat vág hozzá, hogy így nehezebb neki ><
    Tök durva, hogy mielőtt még leírtad, hogy furcsa Sehun, már észre lehetett venni a viselkedésén, mert én is rögtön furcsállottam, hogy nem kezd el rögtön dumálni :D
    ÚRISTEN EZ NAGYON DURVA. Azt hittem, hogy Sehun szívével megint bajok vannak, ezért ilyen szótlan, de nem... meghallotta. ATYAÉG. Sehun viszont a kedvenc mellékszereplőm. Olyan édes, hogy korábban eléggé ellenezte a fiú-fiú szerelmet, de Luhannal szemben tiszta megértő :) Egy igazi jó barát (nem szánhatsz neki rossz sorsot, nem-nem-nem!!!! ><)
    Köszönöm, hogy olvashattam, ismételten nagyon várom a folytatást :3
    Bomi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a véleményed!
      Szóval te is megijedtél hogy Sehunnak baja lesz XDD eddig mindenki :'D Akkor bejött a dolog ;D

      Törlés
  4. Atyám úr isten..... azthittem h Sehun baba meg fog halni, már fölkészültem a legrosszabbra is. De nagyon örülök h nem így történt :) Az meg h Lulu mit vágott Kai fejéhez, na az durva volt. Remélem h nem fog megint befordulni. Sehun meg, mi édes volt már h Luhant így megnyugtatta :) tiszta cukiii~~ örülök h nem fordult el Lulutól, bár gondoltam h nem fogja ezért eldobni a barátságukat :) Kait meg megzabálom, h még a beszólás ellenére is megcsinálta a Luhan háziját :) remélem h a kövi részt is hamar hozod, mert már nagyon kíváncsi vagyok h mi sül ki ebből a dologból :) puszi neked :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a véleményed ^^ Te is azt hitted XDD háát ezt nem hiszem el, nem hittem hogy mindenkinek meg fog fordulni a fejében :'D
      Idővel kisül az a pogi kisül, csak jó lassan ><

      Törlés
  5. Én egy kicsit megértem Luhant. Baromi nehéz olyan ember közelében úgy viselkedni , mintha nem éreznél semmit, mikor valójában meg szereti. Kai egyre jobban megnyílik neki sokkal közvetlenebb lesz. Sehunnal pedig rám hoztad a frászt, azt hittem valami rossz hírt fog közölni vele, de hát semmi ilyen nem volt szerencsére. Jó gondolom ha Lulu nem lett volna a haverja akkor nem így reagált volna. De azért rendes volt tőle, hogy nem ilyen rendes maradt. Kai pedig egy tündér, hogy megcsinálta a háziját. Nagyon jó rlész volt ez is :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a véleményt :) Te is Sehun bajra gondoltál XD
      Igen, közrejátszik azért Sehunnál az hogy Luhan a legjobb barátja. :3 Bár nem akkor homofób ő, csak hát ilyen átlagember véleménye van a dolgokról. De ez is meg fog változni idővel, hozzásegíti.. valami ;)

      Törlés