2014. augusztus 10., vasárnap

27. rész - Szavak nélkül

A próba rettenetesen fárasztó volt – ami nem csoda, mert egyébként az előadás a következő napon volt. A rendező most extrán-kegyetlen volt mindenkivel, minden apróságba belekötött, és mindent ötször eltáncoltatott velünk. Rendesen ki voltam fáradva, és izgultam is, mert még mindig éreztem magamban azt a kicsi lemaradást, ami a többiekhez képest megvolt bennem. Egyetlen egy dolog könnyítette meg számomra a „szenvedést”, és az Kibum hülyéskedése volt. A rendező egyszer le is cseszett bennünket hogy hagyjuk abba, vagy menjünk ki a teremből. Kai pillantásait is el-elcsíptem felénk, féltem hogy nem hiszi el amit a folyosón mondtam neki… de talán, kinézi belőlem, hogy amit mondtam, igaz.
- Köszönöm a munkát… a holnapi főpróbán találkozunk. Senki se késsen – mondta kimérten a rendező, és ki is sétált a teremből. Az emberek szinte úgy estek a kijárat felé a teremből, én pedig csak lehuppantam a földre, ittam a vizemből, és vártam, hogy a tömeg nagy része kimenjen. Körben Kait figyeltem, aki csípőre tett kézzel járkált fel-alá, nagyon úgy tűnt, hogy nem akar kimenni.
Talán megint gyakorolni marad bent? Ezek után is?...
- Hát te nem jössz? – nézett le rám Key.
- Ah… én még pihenek egy kicsit, mindjárt… felállok… - motyogtam a fejemet a falnak támsztva.
- Ahaa, értem, jól van. Végülis Jongin úgyis itt marad, nem zárják be a termet… TÉNYLEG! – guggolt le hozzám – Nem is mondtál semmit!! Történt valami? – kérdezte hangosan suttogva.
Én a fáradtságtól laposakat pislogva néztem rá, és csak bazsalyogni kezdtem. Ebből rögtön rájött mindenre.
- Aigoo, te – vert vállon – ezért még számolunk! Holnap mindent elmondasz – mutatott rám mutatóujjával, és szigorú tekintettel szuggerált, majd felállt és kiment a teremből.
Ah… fel kéne állni innen… mindjárt…
Csak egy pillanatra akartam lehunyni a szemeimet, hogy egy percre pihenjek, majd kihúzzak a teremből. De tényleg. Csak… valahogy nem így sikerült.
Következőleg akkor nyitottam ki pilláimat, mikor valaki megböködte finoman az arcomat. Aztán lassan felnéztem, és Kai arca nézett velem szembe, amire kicsit meglepődtem, és ki is pattantak a szemeim.
- Gyere, menjünk vissza a koleszba. – mondta kedves hangon, majd megveregette a térdemet, és felállt. Én ébredezésképp pislogtam még párat.
- Mi… hány óra? Én… elaludtam? Te jó ég… - kaptam az arcom elé a kezem.
- Este tíz van, zár a suli – pakolta össze a cuccait Kai, majd kihúzta a konnektorból a lejátszót.
- Ne… ne haragudj, én nem akartam itt zavarni, míg gyakorolsz – tápászkodtam fel gyorsan, és felkaptam a vizemet a földről.
- Na, aztán nagyon sokat zavartál – mondta ironikusan. Kai lekapcsolta a villanyt, majd mindketten kimentünk a teremből. – Ha leszámítjuk azt, hogy néha túlhorkoltad a zenelejátszót…
- MI? – fagytam le, és éreztem, hogy az arcomba fut minden vérem. – De hát én nem is szoktam…!
- Ne pánikolj már, észre se vettem hogy ott vagy. – nyitotta ki az öltözőt vigyorogva.
- Te… - néztem rá mérgesen – megint ugrattál! Gonosz vagy! – löktem finoman vállon, majd gyorsan besiettem a ruháimért. Nem öltöztem már át, úgyis csak a koleszba mentünk vissza.
Elkezdtünk a friss nyári estében visszasétálni a kolesz felé. Olyan nyugodt volt ekkor az utca… alig járt egy-egy autó ott, és szinte csak a tücskök ciripelése hallatszott. Az illat is mintha más lett volna ilyenkor.
Kai a táncpróbáról beszélt nekem, én pedig csak hallgattam őt. Néha rá-ránéztem az előrefelé meredő arcára, melybe belelógtak enyhén verítékes hajtincsei. Most teljesen nyugodtnak tűnt – a régi, feszélyezett, hallgatag Kainak szinte nyoma veszett. Most már tényleg – ahogyan Yixing is mondta – Jongin állt előttem. Ő maga… akinek a megismerésére mindig is vágytam, és talán saját magamnak köszönhetem, hogy sikerült előhoznom.
De vajon Ő mit gondol… rólam? Miként tekint most rám?
Ebbe sosem gondoltam bele igazán, de most, hogy megtörtént a tegnapi dolog – amire ha rágondoltam, kivétel nélkül azon nyomban lepkék kezdtek el repkedni a gyomromban – egyre inkább foglalkoztatott. Valójában egész nap ezen járt az agyam. A próba elterelte a gondolataimat, de most, hogy újból itt vagyunk, ráadásul ketten… félve, de erősen éreztem a késztetést, hogy megkérdezzem.
Azon aggódtam… talán túl korai? Vagy csak örüljek, hogy megtörtént, és ne firtassam?
Annyira bizonytalan voltam magamban, hogy addig hezitáltam, míg már vissza is értünk a koleszba.
A szobába benyitva Kai elmosolyodott.
- Fura, hogy most nincs felkapcsolva a kis villany – kapcsolta fel a nagy lámpát.
- Hah, igen… - vakartam meg a tarkómat. – Nekem is fura, hogy veled együtt jövök vissza ide.
- Tényleg… ki menjen előbb fürdeni? Mész, vagy menjek? – fogta meg a fürdős dolgait Kai.
- Na, ez a másik. Eddig ez sem volt legalább kérdéses – mosolyodtam el – menj csak előbb te, elvégre az én hibám, hogy bent maradtam és elaludtam. Ne neked kelljen várni.
- Ahogy gondolod – indult be Kai, de egy pillanatra még visszafordult, és a földet vizslatva egy féloldalas mosoly tűnt fel szája szélén, amelyről már akkor mikor megláttam, tudtam hogy van mögötte valami gondolat, ami biztosan zavarba fog engem hozni. – Egyszer… volt, hogy mégis este zuhanyoztál…
Ne, kérem ne tűnjön fel neki, hogy azt…
- Az… amúgy direkt volt? – nézett immár rám, és arcom láttán kiszélesedett a vigyora.
Az arcom szerintem egyenértékű lehetett egy paradicsom színével ekkor. Kai felnevetett.
- Csak azért mertem rákérdezni, mert még sosem viselkedtél olyan furán, mint akkor – mondta, majd becsukta maga után az ajtót.
Édes jó istenem, most már tényleg nem tudom mit gondolhat rólam… hogy egy hülye vagyok… - gondoltam, majd a kezeimbe temettem arcom, és hátradőltem az ágyamon.
De akkor is… mégis mi a frász van? Jelentett neki bármit a tegnapi? Hát remélem… ha nem jelentett volna neki semmit, akkor nem tette volna azt, amit. Ah, a gyomrom megint… jézusom. – fogtam meg a hasamat. – Én nem merek odamenni hozzá, az biztos… ezek után… még kérdezni sem fogok tőle semmit, pedig azt terveztem. Anyám…
Totál össze voltam zavarodva, de most nem úgy, mint a tegnap előtt. Ez az a jófajta összezavarodás volt, amikor az ember azt sem tudja, mit tegyen, hogy az ő törékeny kis öröme, amelyet végre megkaparintott, egyben maradjon… vagy hogy egyáltalán megtudja, hogy valós-e.
- Mehetsz – jött ki Kai félmeztelenül a fürdőből, amire egy pillanatra szemeim lefagytak, hogy megcsodálhassák a testét. Aztán beugrott, hogy tuti, hogy ezzel is csak húzni akar és zavarba akar hozni. Sajnos élvezi, ha zavarba hozhat – ezt vettem észre. Milyen gonosz! Komolyan gonosz!
- Megyek is – siettem be gyorsan, szemeimmel direkt az ellenkező irányba nézve tőle, de totálisan éreztem rajta azt a tipikus „háhá, zavarban vagy” vigyort.
Most várok. Csak várok, hogy történjen valami… én nem fogok tenni semmit. Eleget mutattam ki neki az én érzéseimből. Ha bármi is van... most ő jön. Nem kérdezek semmit. Kész. – gondoltam a zuhany alatt. Elég erős elhatározás született bennem.
Hamar ki is jöttem a fürdőből. Kai mint mindig, a tabletjét babrálta.
Nem fog csinálni semmit, igaz? Nem mond semmit. Hát… talán… ennyi az egész? De hess már, hülye gondolatok. Nem filozofálok erről!
Lehuppantam az ágyamra, és határozott mozdulattal a telefonomhoz nyúltam, hogy beállítsam rajta az ébresztőt. Próbáltam elterelni a gondolataimat és az izgulásomat… az elmém így gondolta, de aztán a szívem folyton, folyton azon reménykedett, hogy legyen valós az, amibe beleringattam magam.
Ismét fellobbant elmémben az előző esti csókunk emlékének lángja, amitől hatalmasat dobbant a szívem. Úgy tűnt, minél jobban próbálom elterelni a gondolataimat, annál inkább törnek elő az érzéseim.
- Aish… - kaptam a szívemhez halkan, majd egy nagy levegőt vettem.
Hat óra harminc perc. Igen, addigra állítom be most az órámat, nagyon jó… kész is. OK. Meg is volnánk. Most mennyi az idő? Hm…
Fürgén tüsténkedő ujjaim egyszer csak hirtelen megálltak az érintőképernyőn, mikor éreztem, hogy az ágy mellettem kissé megsüpped.
Kai…?
Finoman megfogta az államat egyik kezével, és maga felé fordította a fejemet. Nyugodtan mosolygó arca nézett velem szembe, és egy pár pillanatig elmerengett a szemembe nézve.
- Jó éjt, Luhan. – mondta mély hangján halkan, majd a lehető legfinomabb módon kicsit közelebb húzta fejemet az övéhez, és egy gyengéd csókot adott.
Miután elhajolt tőlem, megint csak elidőzött arcom vizslatásával pár másodpercet. - Aztán ügyes legyél te is holnap az előadáson – mondta, majd állam alatt lévő tenyerével simított párat, akárcsak egy kiscicát simogatott volna meg. Én bágyadt tekintettel elmosolyodtam, és csak bólintottam egyet.
Ezután Kai felállt, és a saját ágyába feküdt.
Én kicsit lefagyva ültem még egy darabig, de immár hatalmas széles vigyorral a számon, és ötezer lepkével a gyomromban. (Már azon csodálkoztam, hogy nem repültek ki egyenként a számon…)
Talán szükség sincs rá, hogy megbeszéljünk mindent?

13 megjegyzés:

  1. Ah... nem csak Lulu hasába költöztek a lepkék. Ez a rész eszméletlenül édes lett. Úgy volt jó, ahogy volt. ez nagyon, de nagyon aranyos volt. Ahhhhh Il-joon, erre nem is tudok értelmeset íri, mert annyira.... dfklsdjfdskffgdkflsd. Megeszem őket. És ez az irtózatosan cuki Jongin nagyon bejön. *-* Milyen édes Luluval. NA jó, az aranyos, édes és cuki jelzőn kívül semmi más nem jut eszembe, szóval itt be is fejezem az értelmetlen kommentemet.

    Imádlak, hogy még lesz egy fejezet. Imádlak. *-*

    Kiri

    VálaszTörlés
  2. Nyauhhh kösznöm T.T <3 nagyon megnyugtat hogy tetszett. Aggódtam. o_o nem történ különös dolog. Meg aztán annyi cukiság történt meg itt is még cukiság... féltem hogy tényleg rózsaszín cukorszirupos vattacukor lesz. XD
    Meg féltem hogy Jongin túl kontrasztos lesz az előző énjéhez. De ah úgy ltászik talán nem feltűnő és elég "visszahúzódó" de romantikus is egyben.
    Haha. Milyen cuki volt az első mondatod "nem csak Lulu hasába költöztek a lepkék". Egyelek meg. XD<3

    Naaagyon köszönöm szépen**

    VálaszTörlés
  3. Istenem, én nem akarom, hogy ennek a ficinek vége legyen. :( Annyit mosolygok rajta mindig... Imádom, tényleg, eszméletlenül. :) A karakterek, főleg Jongin fejlődése... Áhh, tökéletes az egész. Köszönöm, hogy olvashatom, komolyan <3 ;;

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a véleményed ^^ Igen én is nagyon nehéz szívvel engedem el, de ahol elkell ott el kell ;; Azonban extra részek mindig sanszosak ;3 Úgyhogy nem kell örökre elbúcsúzni tőlük :D
      Jongint én is megszerettem a végére, ő lett a kedvencem. :)

      Én köszönöm hogy olvasod! :3

      Törlés
  4. Ravettem magam egy komira... De csak azert, mert utolso elotti es unatkozom. :p
    LuHant az eleje ota zabalom ossze-vissza, hogy milyen kis cuki, es orulok, higy sikerult elernie a celjat! :3 KiBumot imadoom~ <3 olyan, mint egy lelkizos legjobb barat. A karaktere is kifogastalan (bar nem tudom, hogy Key mikor nem tokeletes...). <3 Kai nagyon megvaltozott. Vagyis, mint irtad, most mar JongIn, de nekem az a magaba zarkozo kis fiucska is tetszett! :D Most viszont, hogy ilyen nyiltan flortol Luluval es szivatja is ezerrel... ajulok tole~ ><
    A joetpuszi az... OmO kisebb szivrohamot eltem at es ereztem Luluka lepkeit is.:3 Cukikak~~ ♥
    Kivancsi vagyok, hogy mit hozol a kovetkezo reszben! :D
    Koszonom, hogy olvashattam! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm hogy írtál ^^
      Igen, KiBumot én is szeretem~ az egyik kedvenc idolom amúgy is, szeretek vele írni. :3 Kicsit hasonlónak gondolom egyébként a való életben is. :D
      Kaiba én is lassan szerelmes leszek úgyhogy vigyázni kell ;;
      Azok a bizonyos lepkék. Haha örülök hogy sikerült a tigyomrotokban is előhozni.XD

      Én köszönöm ^^

      Törlés
  5. Most sirok T_T NE legyen vége... extra fejezetek lesznek?? ugye lesz 2 évad??ugye??? ugye???? mond ,hogy lesz..isstenem Neeeee.
    AMikor elkezdtem olvasni ezt a ficit rögtön bele szerettem és minding vártam,hogy mikor lesz uj rész >_< szóval ISTENEM NEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne síírj~ TT
      Nem tudom hogy kifejezett második évad lesz-e, az a fantáziácskámtól függ :3 De extrákat tervezek ebből is írni. ^^ Én is nagyon szeretem ezt a történetet és nagyon fáj abbahagyni, de ahol abba kell ot abba kell ;;

      kösöznöm hogy írtál :)

      Törlés
  6. Ahhhhh tudod mikor szeretem hallani az utolsó szót??? Iskolánál, mikor közlik, hogy az utolsó nap. Na akkor mindennél jobban... Most viszont nagyon nem. Sőt nagyon is haragszom erre a szóra... Töröltetni kéne ezt a szót az emberek elméjéből, és akkor még sok cuki kis részt olvashatnék Kairól és Lulukáról. Most is annyira kis cuki volt, ahogy izgult Lulu az este történtek miatt. Mint egy szerelmes kis tinilány :D Jongin pedig egyszerűen zabálnivalón édes volt. A méz hozzá képest savanyú :D És a jó éjt csóóók.....ohhhhh hát elolvadtam esküszöm. A kedvenc mondatom ebben a részben pedig :,, (Már azon csodálkoztam, hogy nem repültek ki egyenként a számon…)" Ezen nagyot nevettem és a legrosszabb, hogy el is képzeltem. Érdekes látvány lenne, egy srác akiknek kicsi kék pillangók repkednek ki a száján :D Még mindig nem hiszem el, hogy mindjárt vége neki, pedig annyira megszerettem. De azért megint fogsz valamit írni ezután is UGYE????? Léééciiii :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a komidat ^^

      Az utolsó. Én is.. megmondom hogy én is utálom. T_T De kegyetlen dolog ez... ahol vége kell hogy legyen, ott vége kell hogy legyen. Én is nagyon sajnálom... de az van :( Ahogy írtam, extra részek mindig várhatóak. ;)

      hoohhó persze hogy írok még, annyi minden van a tarsolyomban hogy el nem tudom mondani. XD Sokszor azt se tudom melyiknek kezdjek neki, annyira sok ötletem van úgyhogy ne csüggedjetek :'D mindenesetre remélem a többi is így fog tetszeni nektek mint ez ^^

      Törlés
  7. Én rettentően sajnálom, hogy hamarosan vége, annyira könnyed volt olvasni mindig, kellő humorral és romantikával fűszerezve. Olyan szépen bontakoztak ki Jongin érzései, komolyan, öröm volt olvasni (mint minden ficidet). Úgyhogy remélem lesz pár bónusz rész:)
    Ez a fejezet meg.. IMÁDTAM. Tényleg nincs rá jó jelző, mert annyi érzés kavarog ilyenkor az olvasók agyában. Ez valóban "szavak nélkül" fejezet volt, ahogy az alcímben is van. Nagyon édesek együtt, és a puszika a végén JONGINTÓL..
    És most nem tudom, hogy várjam-e a folytatást, hogyne várnám, csak az lesz az utolsó rész és nem akarom hogy vége legyen T_T

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a véleményt^^ Én is sajnálom hogy vége lesz. T.T De sajnos így adja ki magát a történet. (Egyszer minden véget ér. ^^)
      Örülök hogy a fejezet címét sikerült átadnom a részben magában is.
      Én is félve írom... félve írom, tényleg. Sosem vagyok elég biztos benne hogy utolsó résznek elég jó lesz-e... így ahj, nagyon nehéz dolgom van.

      Törlés
  8. Asdfghjkllkjfsdjksfjakkjwbcj
    Ember! Nem én vagyok az író, szóval nem tudok most semmiféle értelmes megjegyzést összehozni. Amit műveltek az ágyon...az valami...áh... o_O Kedvenc fejezet lesz a 26. és sokszor fogom újraolvasni. :-D
    Most csak arra a csókra tudok gondolni és az egész körítésre. :-) Minden a helyén volt. Cuki, édes, szenvedèlyes. <3<3<3<3<3
    Aztán az előadást megelőző estén az a jó éjt csók... Kínzás a javából.
    Már csak 2 rész és vége... Viszont most alszom egyet előtte. <3

    VálaszTörlés