2014. május 10., szombat

11. rész: Túra 2



- Így csak még jobban el fogunk tévedni – motyogtam Kainak, aki előttem ballagott az elemlámpával. Már jó ideje bandukoltunk céltalanul az erdőben, de még mindig csak fákat, bokrokat és sötétséget láttunk. – Ráadásul… AH! – hirtelen megfagyott bennem a vér, és mindketten ledermedtünk, amikor az egyik bokorból motoszkálás hallatszott pár másodpercig. Fejünk arra nézett, és hegyeztük fülünket a dermesztő csendben.
- Ez meg mi a...? – suttogta Kai, és lassan közelebb tett egy lépést a bokor felé, amit megvilágított. Azonban ismét motoszkálni kezdett az a valami, és Kai azon nyomban hátrébb ugrott, én pedig pár fürge lépéssel egészen mellette termettem.
- A vademberek… - szóltam félénk hangon, és nagyot nyeltem. – Kyungsoot is elkapták. Most mi jövünk!
- Milyen vademberek, mekkora hülyeség ez már – válaszolt halkan, és lassan felvett egy követ maga mellől.
- Mit… te mit csinálsz? – néztem a kezében lévő kőre, kételkedve.
- Ez valami kisebb állat lesz. Elriasztom – válaszolt, majd felemelte a követ, és pár lendületet merítő mozdulat után a bokorba dobta. A kő nagyot huppant a földön, mire láttuk, ahogyan villám gyorsan valami barna, szőrös állat szalad ki mögüle, egyenesen az erdő belsejébe.
- Fuhh – fújtam ki a levegőt, és vállaimat leejtettem. Felsandítottam Kaira, aki féloldalasan mosolygott rám. – Vademberek, ugye? – szólalt meg kárörvendően, és elnevette magát, majd sétálni kezdett újból.
Hogy a francba tud ilyen nyugodt lenni?! Te jó ég…
Engem szétvetett az ideg, belőle pedig áradt a gondtalanság. Ez is nagyon imponált a számomra, és némileg megnyugtatott. Ha nem vele lennék itt, akkor egészen biztos, hogy már bepánikoltam volna.
- Várjál, már… - szaladtam utána.
- Keressünk egy helyet, ahol tudunk tüzet rakni, és némileg kényelmesen aludni pár órát. Ebben a sötétben valóban nem fogunk kitalálni… reggel sokkal könnyebb lesz.
Bólogattam.
- Igazad van…
Hamarosan oda is értünk egy olyan helyhez, amely viszonylag jónak tűnt tűzrakáshoz. Kainál volt öngyújtó, pikk-pakk sikerült összehoznia egy tüzet, amitől végre nagyobb körben láttunk magunk körül, mint amit az ő kis mini zseblámpája eddig megvilágított – ráadásul meleget is adott. Akármennyire volt jó idő nap közben, estére lehűlt a levegő.
Mikor vége sikerült megpihennünk a tűz köré telepedve, akkor jutott eszembe újból a kézsérülésem. Felhúztam a dzsekim ujját, és végre jól láttam, hogy néz ki. Mikor megpillantottam, arckifejezésem eltorzult.
- Azt nem ártott volna szerintem már akkor bekötni, amikor mondtam – nézett rá Kai is. – Nem valami szép.
- Az istenit… - ütöttem magam mellé a földbe. Nem volt elég hogy ez történt, de még el is tévedtünk. Teljesen elszontyolodtam, kezdett elegem lenni már most az egész kirándulásból. Először a levél amit elbaltáztam Kaival szemben, az a hülye betegség, most meg ez… mostanában összecsapnak a fejem felett a villámok.
- Hé, azért el ne sírd magad – mondta Kai, miközben kutakodott a hátitáskájában. Előhúzott belőle egy szendvicset, amin az én szemem is megakadt. – Te nem vagy éhes? – nézett rám.
Jó hogy kérdezte, mert most eszméltem rá, hogy mennyire rohadtul nem ettem semmit azóta, amióta a buszon ültünk, idefelé tartva.
- De, de nem hoztam magammal semmit… - rántottam meg a vállamat.
- Kapd el – dobott felém egy ugyanolyan szendvicset amit épp ő kezdett el rágni, én pedig gyorsan elkaptam. Pár másodpercig csak pislogtam rá, majd eddigi fancsali képemen megjelent egy hálás mosoly. – Köszönöm!
Szinte másodpercek alatt befaltam az ételt, és már csak a sárga szalvéta maradt a kezemben. Máris sokkal jobban éreztem magam, hogy nem korgott a gyomrom.
Elnéztem Kait, ahogyan ő is beveszi szájába utolsó falatjait. Hálás voltam neki azért, hogy legalább ő ilyen bátor, mert én egészen biztosan már egy fa tövében bömbölnék, ha egyedül lennék. (Szégyen, de tényleg így van…)
Rájöttem arra, hogy a maga módján törődik ő velem – és lehet hogy ugyanígy másokkal is – csak egész egyszerűen utálja kimutatni az érzelmeit. Amikor beteg voltam, tényleg ügyelt rám. A sérülésemről is érdeklődött, most pedig ő adott nekem enni. Ez megnyugtatott, de egyben zavarba is ejtett azért, mert mindannak ellenére ilyen velem, hogy én úgy szeretem őt.
Vajon milyen lehet ő valójában?        
- Öhm… - szólaltam meg jó pár perc néma hallgatás és nézelődés után. – Egyébként… a múltkor, éjjel felkeltem egy pillanatra, és véletlenül hallottam, hogy… hát, szóval… - makogtam, de egyszerűen nem tudtam hogy fogalmazni, így kerek perec megkérdeztem: - Miért sírtál a szobában?
Kai arckifejezése érdektelenné vált, és enyhén el is fordult fejével, az erdő mély sötétségét pásztázva.
- Ez nem rád tartozik.
- Tudom, de… én csak észrevettem, hogy nem igazán vagy a többiekkel az osztályból senkivel se jóban. Csak szeretném, ha tudnád, hogy... ha gondolod, én szívesen meghallgatlak. – mondtam félénken, és zavaromban egy mellettem lévő fűcsomó szálait tépkedtem.
Kai szája halvány féloldalas mosolyra húzódott.
- Hát persze hogy meghallgatsz…
Tudtam, miért mondja ezt, így rögtön rávágtam.
- És ez független attól, hogy én…
- Te…?
Hallgattam.
- Szeretsz engem?
A gyomrom összehúzódott, és az arcomba szökött az összes vér.
- …igen. – feleltem nagyon halkan, és folyamatosan a földre sütöttem tekintetemet.
Te jó ég, el sem hiszem, hogy most erre terelődött a szó…
- Nem értelek. Nem is ismersz. Akkor mégis miért szeretsz? – fordult felém.
Elmosolyodtam.
- Te még sosem voltál szerelmes? – néztem rá.
- Ez nem rád tartozik. – fordult el újból, és megint a sötétségbe meredt a tekintete.
Olyan volt, mint egy virág, amely néha-néha résnyire kibontotta szirmait, de ahogy valaki bármi olyat mondott neki vagy tett vele, amelytől kiderülne, milyen is ő valójában, azonnal összecsukódott.
- Hé, veled nem lehet beszélgetni. – Próbáltam elviccelni a dolgot ebben a kilátástalan helyzetben, és a kezemben lévő szalvétagalacsinnal megdobtam a vállát. Erre nem számított, mert hirtelen újra rám nézett.
- Ez magánügy. Nem mindenki teregeti ki ezt – mondta, miközben elrakta a földre esett szemetet a táskájába.
- Gyerünk, mondd el! Nem fogsz belehalni, sőt. Jól fog esni, ha elmondod valakinek azt, ami fáj.
Kai sóhajtott egyet.
- Addig nem hagysz békén, ugye? – dőlt hátra a mögötte lévő fa törzsének, én pedig elmosolyodtam, mert éreztem, hogy célegyenesben vagyok.
- Igen, voltam szerelmes.
Érdeklődve néztem rá.
Nem tudnám elképzelni róla.
Milyen lehet Kai szerelmesen? Az ember ha együtt van valakivel, akkor megnyílik neki. Ki lehetett az, akinek Kai képes volt megnyílni?
- És? – mosolyogtam rá lelkesen.
- Meghalt.
A mosolyom eltűnt arcomról. Kezdett kitisztulni a kép.
Ezért ilyen zárkózott…
- Most már egyúttal azt is tudod, hogy miért sírtam. Kielégítő választ adtam a kérdéseidre? – nézett rám, én pedig kezdtem a föld alá süllyedni szégyenemben.

7 megjegyzés:

  1. OOOHOohohohoh de jóóóóóóó. *-* Úr isten, én már most várom a következő happy részedet, de nagyooooon. :3
    Haj, istene milyen édesek már. És úgy bírom Luhant hogy ilyen kis bátorka... annak ellenére, hogy összefossa magát az erdőben, de sebaj. xD
    Szegény kai, nem tudom, hogy kibe volt szerelmes és hogy miben halt meg az a valaki, de sajnálom, de azért én szurkolok Lulunak, hogy oszlassa el a rosszkedvét Kainak és egymásba szeressenek. :D
    Talán Kai is valamivel vidámabb ember lehetett régen, de az is lehet, hogy végig ilyen volt, de ha nem akkor már régebben történt a baleset, mert suliban már így viselkedett. D:
    Huhjuuuj, izgalmas részek veszik kezdetét és kíváncsi vagyok a további részekre.
    Bár azért reménykedem benne, hogy amit gyújtottak tüzet nem fog az erdő kárára menni és mindenhol piros lángok felkapni, mert azt nem hiszem, hogy meg tudnák oldani. xD :D Na mindegy is. :D
    Sziaaaa Il-joon. :3

    Kiri

    VálaszTörlés
  2. Juhuuu új rész :-D
    Lulu a megtestesült bátorság xd De Kai ott van legalább mellette :-)
    Szegény Kai :-( Remélem Lulu segíteni tud neki feldolgozni és elfelejteni azt a vki._.
    Pls hozd hamar a következő részt ^^

    VálaszTörlés
  3. Istenem O.O
    Hát erre aztán nem számítottam,hogy Kai emiatt sírt D:
    Mostmár kezdem megérteni szegényt...
    Nagyon jól volt megírva ez a rész^^(mint mindíg) Szegény Lulu is milyen kellemetlenül érezhette magát><
    Nagyon várom kövit.:)
    Fighting!

    VálaszTörlés
  4. Oooo Kai nagyon cuki volt az elején. Meg gonosz is :D Viszont így már sokkal másabb a helyzet, hogy tudom, miért, ilyen zárkózott. Mindenre gondoltam, csak erre nem. Luhan pedig, egy kis beszari volt az erdőben, de megértem....félt a vademberektől. Persze amikor Kait faggatta akkor már nem volt olyan félénk. Végül csak kiszedett egy dolgot belőle. Még ha az ilyen is volt.
    Nekem nagyon tetszett. Kíváncsi vagyok a továbbiakra. :)

    VálaszTörlés
  5. Huh, régen nem írtam már, és ezért az elnézésedet is szeretném kérni. Egyszerűen vagy elfelejtettem, vagy amikor már ott tartottam volna, hoztad a következő részt. xD Na de majd most!!
    Szóval kis aranyos egy történet, és örülök,hogy Kai ennyire zárkózott és nem egyik pillanatról a másikra közöl mindent Luhannal. És Lulu meg a kis hősszerelmesünk, aki issza a lovag minden egyes szavát, mintha az lenne számára az életmentő folyadék. :D Eszméletlen cuki *o*
    És szerintem nagyon jó ötlet volt ez az erdőben eltévedős dolog, igen kreatív. :D Szíven ütött a tudat, hogy Kai szerelme meghalt :"c Szegény, most már tudhatjuk, hogy miért viselkedik úgy, ahogy.
    Várom már a folytatást, kíváncsi vagyok Luhan reakciójára, na meg hogy hogyan sikerül kijutniuk az erdőből :D

    VálaszTörlés
  6. Továbbra is izgalommal tölt el már a gondolat is, mikor eszembe jut, hogy ma megint elolvasok pár fejezetet. :-)
    Az aggodalom Sehunért megmaradt, az egész Kai-jelenség rejtélye egyre kíváncsibbá tesz. Luhan meg csak szenved lelkileg vagy a betegségtől majd a túra alatti sérüléstől. Folyton csak sajnálni tudom.
    Rájöttem, hogy azért kedvelem Kait, mert tudok vele azonosulni. A túra alatti kedvetlensége volt a megvilágosító tényező. Ez jó, mert jobban kötődöm a történethez.
    Nagyon tetszett az is, amikor eltévedtek a fiúk, Luhan pánikolt, de Kai férfihoz méltóan bátor volt. Ez persze nem csak Lulunak imponált, de nekem is. Főleg, hogy egy cseppet több volt a kommunikáció kettejük közt. Kai küldött pár féloldalas mosolyt Luhannak, aminek a gondolatától majd elaléltam. :-P Annyira cukik pedig még nincsenek is együtt. Vajon kiderül, hogy ki volt Kai szerelme? :-(
    Ami a legjobban tetszett a virágos hasonlat. Nagyon gyönyörű volt az a gondolat. Nem is tudom, honnan jön ez neked. Gratula! <3

    VálaszTörlés